nextri Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har Koss 30 og 40. Liker 30 best faktisk. Kjøpte UR-40 på Koss.con 280 kr. Billig tenkte jeg. Men så kommer frakt, og tollavgisft. Det hele endte på tilsammen litt over 650 kr. Fortsatt billigere enn akers Mic men.... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....UtovuhI&Dept=pa <-- Desse ser utrloig tøffe ut! 8) Vet ikke om det blir for mye å betale eller om det blir overkill... Nevner at DJ Tiesto bruker dem Har selv prøvd Koss PortaPro, utrolig bra lyd!! Har selv noen Philips HP890 som leverer Lenke til kommentar
PimpLotioN Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 går det ann å stoppe et kjøp fra ljudia.com ?? Har bestilt en vare derfra jeg angrer på.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 OMG! Teste noen koss headset og eg må at eg var MEKTIG imponert. :o maken til bass og digg diskant at eg skal garantert kjøpe meg slike en gang. forsatt :o Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 koss sine headsett kan oxo kjøpes på side hjemmesider, [www.koss.com]tror ur40 koster 40dollar og omregnet blir det ca 300 kr pluss porto men det er ik allverden når du tenker på hva du får. Sikler nemlig på den jeg oxo..... vurderer selv å kjøpe den fra siden men har ik giddet ennå, venter på respons fra noen som har handlet derifra[/url] amazon.com er vel til å stole på, de har sportapro der til 20$ !! det betyr at de går tollfritt inn i norge, under 200 kroner. det er en 3.del av hva de koster på hifiklubben og akersmic. portapro koster 32$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå