NM91 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Sitter å kikker litt på cd spiller, jeg har ikke peiling bare så det er sagt Kom over den her. Bare lurte på om det er noe å satse på eller om det er en kina-kopi som ryker etter 2 uker? Den så hvertfall litt kul ut. Ser de har en som som heter DIN 2 på hjemmesiden dems, som det er tilbud på nå, men ser ikke helt hva forskjelden er :S Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fant ikke noe navn på den spilleren, så tror ikke du skal basere deg på at det er noe high tech saker. Prisen var jo ganske lav også, som sikkert tyder på at den er svææært billig å produsere.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 1-din er "vanlig" størrelse på spilleren, mens 2-din er dobbelt så stor i høyden Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Åja, der ser du hvor mye jeg kan :!: var jo ikke så verst pris med tanke på at det var gps og en del andre kule ting og, merkelig at det ikke var noe navn da :S Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Åja, der ser du hvor mye jeg kan :!: var jo ikke så verst pris med tanke på at det var gps og en del andre kule ting og, merkelig at det ikke var noe navn da :S Du skal være forsiktig med sånt. Pass iallefall på at du får garanti, evt angrefrist på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå