Kris Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 14,5mg koffein http://no.wikipedia.org/wiki/Urge Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det er jo vanlig Urge da EDIT: Hvis du klikker deg inn på Urge Intense så står det: Den selges på 0,5 liters drikkebokser og har et høyt nivå av koffein på 150mg/l. Endret 21. mai 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Søkte Urge intense på google så trodde at det var intense jeg var på. Men jeg tok feil. Lenke til kommentar
Torrard Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har sett redbull i noen butikker ennå? I såfall, hvilke og hvor? Har ventet lenge nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har sett redbull i noen butikker ennå?I såfall, hvilke og hvor? Har ventet lenge nå Lenke til kommentar
Manet Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ifølge en facebook gruppe, selges den nå på Lerøy Mat i kjelleren på galleriet i Bergen. Har ikke sett enda, men sjekker det ut på fredag etter eksamen Endret 26. mai 2009 av Manet Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ifølge en facebook gruppe, selges den nå på Lerøy Mat i kjelleren på galleriet i Bergen. Har ikke sett enda, men sjekker det ut på fredag etter eksamen Det er red bull cola de selger der, til 30kr boksen! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva er greia med red bull egentlig? Det er jo bare en energidrikk slik som shot, battery, burn, etc. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tror det var den originale energidrikken. Who knows, jeg liker battery, jeg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ifølge en facebook gruppe, selges den nå på Lerøy Mat i kjelleren på galleriet i Bergen. Har ikke sett enda, men sjekker det ut på fredag etter eksamen Det er red bull cola de selger der, til 30kr boksen! Det er jo helt avsindig dyrt! Er den god da? Jeg må tilstå at jeg verken har smakt redbull eller redbull cola. Lenke til kommentar
Manet Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg er hypp på redbull pga koffeinmengden. Slipper å helle i seg flere bokser med masse sukker for å få samme oppkvikkende effekt Så de selger red bull cola, den med kokain i seg? Endret 26. mai 2009 av Manet Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ifølge en facebook gruppe, selges den nå på Lerøy Mat i kjelleren på galleriet i Bergen. Har ikke sett enda, men sjekker det ut på fredag etter eksamen Det er red bull cola de selger der, til 30kr boksen! Det er jo helt avsindig dyrt! Er den god da? Jeg må tilstå at jeg verken har smakt redbull eller redbull cola. Ikke prøv den. Var bare så vidt jeg klarte hele boksen da jeg kjøpte den i syden i februar. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Må si jeg savner de gamle typene jeg Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Får visst inn på torsdag på Helgø Stokka. 60 brett med enkle bokser og 20 brett med firepakninger. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det egentlig blitt gitt noe offisiell dato for Red bull? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er hypp på redbull pga koffeinmengden. Slipper å helle i seg flere bokser med masse sukker for å få samme oppkvikkende effekt Så de selger red bull cola, den med kokain i seg? Hehe ja, det var vel snakk om små mengder kokain ja. Såvidt jeg forstod så brukte de en ekstrakt fra bladene på koka-planten... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det egentlig blitt gitt noe offisiell dato for Red bull? I begynnelsen av Mai ifølge vg.no. Så den kommer nok snart Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da skulle det jo ikke være noe i veien for at det burde kommet for iallefall to uker siden. Men bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg syns det går så mye rykter om hva som er forskjellig fra den originale RBen og den som kommer i Norge. Er det noen som har en offisiel uttalelse om det, eller en som er HELT sann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå