Gå til innhold

[Løst]Hvilken dato kommer red bull til butikkene?


Anbefalte innlegg

jeg har faktisk sendt mail og hørt med både Rema1000 og Kiwi på fredag forige uke. Svarene jeg fikk var:

 

Rema1000: Hei.

 

Bakgrunnen for at vi ikke har Red Bull i dag, er at de ikke har klart å få varer til Norge.

 

Vi har pr i dag ikke noen dato for når varene vil være tilgjengelig.

 

Mvh Kjetil

 

 

Kiwi: Kjære Kunde!

 

Det stemmer at Red Bull kommer i våre butikker, men blir ikke lansert før slutten av mai. Det er alltid mange praktiske elementer som må på plass før produktet er klart for lansering, antar at alle våre butikker vil ha Red Bull klart for salg uke 22/23.

 

Mvh.

 

Tore Løvbrøtte

 

Leder Kategori/sortiment.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kiwi: Kjære Kunde!

 

Det stemmer at Red Bull kommer i våre butikker, men blir ikke lansert før slutten av mai. Det er alltid mange praktiske elementer som må på plass før produktet er klart for lansering, antar at alle våre butikker vil ha Red Bull klart for salg uke 22/23.

 

Mvh.

 

Tore Løvbrøtte

 

Leder Kategori/sortiment.

Lenke til kommentar

Ica maxi drammen har bestilt 13 halvpaller med redbull som vil komme enten uke 22 eller 23 (dvs mellom 1-2 uker fra dags dato) Det vil bli satt opp en kul greie rundt det nye produktet og prisen vil være 19,90,-

 

Det samme vil nok gjelde for de fleste andre butikker også.

 

:)

Lenke til kommentar
Ser for meg at det fortsatt blir stas for fjortisene å ha "ekte" Red Bull.

Er det ikke 15 års aldersgrense på slikt da?

 

På min butikk får vi hvertfall ikke selge energidrikker til folk under 15 tror jeg det var. Kommer opp på skjermen at vi må sjekke leg... :D

Lenke til kommentar
Da tror jeg nok at jeg kjøper Urge intense istedet. Der får man 0,5l til 19kr, og den smaker vel så godt.

 

Smaken er som baken, men jeg syntes urge intense smaker helt forferdelig..

Dessuten så inneholder den mye mindre koffein :)

Det stemmer ja :)

 

Er faktisk ikke så veldig mye mindre koffein hvis du tenker på hvor du koffein du får for hver krone :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...