Pseudopod Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pris er tilsvarende lønning. Vi har nok råd til flere red bull på en månedslønn enn de har i USA. Jepp. Jeg mener at for å finne tilsvarende priser i USA så blir det oftest mer riktig å regne 10 kr på en dollar i stedet for faktisk kurs. Da får man tatt med forskjell i lønn etc. Om man ser slik på det så havner jo red bull på ca 20-25 i USA også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Yess! da har de fått Redbull her på Ica og :9 Så slipper jeg og betale 30 spenn for en liten boks... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er på Best i Tromsø hvertfall. Kompis sa det fantes på Spar óg. Håper fler og fler butikker tar de inn så jeg får valgmuligheter. Litt rart å kunne kjøpe og drikke det her egentlig, er vanligvis en Sverige-følelse over det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet hvor mye en slik boks koster i usa forresten (i USD)? kostet 2.50$ når jeg var der i sommer holy crap Viser bare hvor latterlig norge er mtp priser Importavgifter og gebyrer, takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kosta 35 kroner på 7/11 ved skolen vår Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 holy crap Viser bare hvor latterlig norge er mtp priser Importavgifter og gebyrer, takk. Jepp. Det er jo egentlig ikke noe spektakulært i at arbeidere må ha lønn, så det er jo avgifter og gebyrer som tar kaka. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kommet red bull i hyllene på bunnpris her og nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Blir det noen ny film snart eller? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har kommet over alt her i Haugesund. Kan ikke si jeg er spesielt begeistret over den dog. Liker fortsatt Burn bedre. Fikk en positiv overraskelse da jeg prøvde SoBe Pure Rush Guanabana da, den var kjempegod. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er på Best i Tromsø hvertfall. Kompis sa det fantes på Spar óg.Håper fler og fler butikker tar de inn så jeg får valgmuligheter. Litt rart å kunne kjøpe og drikke det her egentlig, er vanligvis en Sverige-følelse over det Hvor, sa du? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 * Spar på kvaløya (Den 'nye' store butikken) * Best bensinstasjon rett ved siden av Spar. * Statoil ved nansenplass (Ved brua) Har bare lagt merke til Red Bull der, men ser flere og flere tar de inn så snart er det hverdagslig Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis man først uansett kjøper energidrikke i sverige, så hvorfor i pokker kjøper dere RedBull? For 100 svenske kroner kan man drasse med seg et helt brett med PowerKing (+pant). Det blir litt over 5kr for boksen det, og innholdet er prikk likt redbull. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis man først uansett kjøper energidrikke i sverige, så hvorfor i pokker kjøper dere RedBull? For 100 svenske kroner kan man drasse med seg et helt brett med PowerKing (+pant). Det blir litt over 5kr for boksen det, og innholdet er prikk likt redbull. Aldri hørt om eller sett det i butikkene, men skal absolutt prøves ut neste gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Redbull observert ved Rimi i Asker :o Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tror de fleste kiwi butikkene har fått det inn, ser slik ut her jeg bor. Coop har ikke fått det inn, rema har. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis man først uansett kjøper energidrikke i sverige, så hvorfor i pokker kjøper dere RedBull? For 100 svenske kroner kan man drasse med seg et helt brett med PowerKing (+pant). Det blir litt over 5kr for boksen det, og innholdet er prikk likt redbull. Aldri hørt om eller sett det i butikkene, men skal absolutt prøves ut neste gang Jeg har bare sett det på EuroCash på svinesund, men kan de har helt sikkert flere steder (jeg handler bare på eurocash så). Når du går inn i butikken, så kommer du inn i grønsaksavdelingen. Rett rundt hjørnet til venstre står energidrikken. Kan hende PowerKing er utsolgt, er ofte det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kanskje vi kan slutte å ramse opp alle butikkene som har Red Bull nå? De butikkene som ikke har det, får det nok snart (Ikke ment til jale, han snakker om noe annet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå