oasisuk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har nå pendlet en stund til Mongstad utenfor Bergen og jakter en kaffeavtale, men hvem har egentlig slike avtaler når? Har Statoil/Shell/Esso?? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Veit at YX og statoil har. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Veit at YX og statoil har. Ok, takk...var redd det var kun YX, spørst om det blir Statoil da Noen erfaringer med den, priser osv? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Veit at kaffen på YX smaker piss. Men den er ikkje noko bedre på statoil. Det er sikkert halv pris på det no, rundt 50 kr Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 statoil. gratis påfyll Mye dårlig kaffe ute og går, men tror eg får gå for Statoil da. Selv om eg må en avstikker innom Knarvik for å fylle på! Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 statoil. gratis påfyll Mye dårlig kaffe ute og går, men tror eg får gå for Statoil da. Selv om eg må en avstikker innom Knarvik for å fylle på! Da ble det Statoil, fin kopp...men fysj for en dårlig kaffe. Håper den ikke er like dårlig på alle stasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå