Fotofashion Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 for den som har lyst til å se orginal bildet http://fotofashion.blogg.no/1241973965_bil...igering_bw.html Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg liker ikke helt annsiktsutrykket til modellen. Men post worken og lyset er fantastisk. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 får se om jeg finner et med bedre utrykk fra henne og slenge på bildet . Lenke til kommentar
RRiis Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Utrykke ble litt feil, synes jeg å, eller kanskje ikke feil, jeg vet ikke helt. Likte det hvertfall ikke. ALt det andre er kjempe bra Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Likte heller ikke uttrykket hennes. Compositen er ellers veldig bra utført, men liker ikke helt glorien på hennes høyre "bicep". Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tenk om hun hadde snudd seg og sett ned langs med armen(hennes venstre), da.......kanskje(min første tanke). Ellers,bra komp og flott lys. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ser hvor du vil hen med bildet, men det funker ikke helt. Det er noe med lyset på henne som ikke er riktig, det er for skarpt og kommer muligens fra feil vinkel. tror kanskje det hadde passet seg med hun hadde kastet skygge på veggen bak, og at skyenen under buene var noe dempet.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) ja det er en ide Inc, problemet er at jeg ikke tenkte å lage noe composite bilde da jeg skøyt bildet. Bakgrunnen er selvsagt ikke ekte, men det regner jeg med at du ser. Om skyggen skulle ha blitt kastet bak henne og ikke til siden, så vil dette medføre en plassering som gir flatere lys, og mindre spennende. Endret 12. mai 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå