Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjemi og ærlighet?!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffa

Hei, skal fortelle en liten story om den siste uka mi.

Jeg har hatt noen venner i det siste som har fått seg kjærester, og det har skjedd så fort at det virker for godt til å være sant. Har aldri trodd på at man kan finne en jente så fort, og bli så raskt i lag med henne.

Uansett. Dette skjer da med meg.

Jeg begynner i ny jobb, og hun inviterer meg og noen andre nye folk fra jobben til vorspiel og en liten tur it på byen senere. Merker hun ser på meg, og kjenner at hun virker intressert. Kort historie, vi ender opp hos henne etter en kjempeartig tur på byen hvor vi danser og kliner i discolysene. Schøøy! Etter den turen på byen er vi så og si sammen med hverandre hver dag. Føler at vi er komfortable sammen, føler at vi har kjemi sammen! vi kysser på jobb, hun nevner til folk at vi er "kjærester". Tenker at nå kan jeg senke safeguarden min.. Vel, 6 dager etter at vi møttes første gang får jeg meldingen. "hei, vi må prate"

Aldri noe bra mld å få, og rett hadde jeg. Dumpa fordi hun følte at vi ikke hadde kjemi!? 180 graders turnaround!

Kan ikke tro at det er pga det! Kjemi var det jo masse av!"¤#" Føler meg forrådt..hun sier hun må være ærlig med meg og si at hun ikke kan være kjæresten min fordi hun ikke føler kjemi?! Da har hun jo i realiteten lurt meg helt siden dag 1! Jeg sa at jeg var ikke intressert i noe onenightsstands greier! Faen ta henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har rett og slett vært uheldig og støtt på en av de jentene som ikke helt veit hvordan man skal behandle mennesker.

Du har nok rett og slett vært uheldig og støtt på feil dame..

Men chin up, det er ikke verdens undergang. :) Ja, det er sabla kjipt akkurat nå, men det flotte er at du fikk vite det etter en uke, og ikke etter flere mnd/år. Og det ekstra flotte er at selv om hun var sånn mot deg, så betyr ikke det at den neste jenta som står i din sti kommer til å være sånn.

Så! Shit happens, live hard, die hard. ;)

Lenke til kommentar

Eg ser ikkje heilt problemet. Ho var interessert, tok initiativ og fant ut at det ikkje var noko å satse på likevel. Kva du føler betyr egentleg ingenting dersom ho ikkje er interessert i å halde liv i forholdet. Sjølv om du synest kjemien stemte og alt var topp betyr ikkje det at ho følte det same.

Kom deg vidare og gløym ho, kva skal du liksom gjere med saken? Å analysere og tenke det opp og i mente vil berre gjere vondt verre.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Eg ser ikkje heilt problemet. Ho var interessert, tok initiativ og fant ut at det ikkje var noko å satse på likevel. Kva du føler betyr egentleg ingenting dersom ho ikkje er interessert i å halde liv i forholdet. Sjølv om du synest kjemien stemte og alt var topp betyr ikkje det at ho følte det same.

Kom deg vidare og gløym ho, kva skal du liksom gjere med saken? Å analysere og tenke det opp og i mente vil berre gjere vondt verre.

Må si meg enig i dette. Det er vondt, og ikke noe moro, men det var bare ikke riktig for henne. Det er noe man egentlig bare må respektere, man kan ikke tvinge fram følelser i folk, dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Skuffa

Jepp, selvfølgelig må jeg jo videre. Men det kom som et sjokk, var ikke akkurat det jeg hadde forventet mtp måten vi har hatt det sammen di siste dagene. Men, sånn kan del vel også gå. Hun har hvertfall et talent innen skuespill.

Lettere sagt enn gjort, jeg har klart å holde meg unna den analysedelen til en viss grad. Nå må jeg bare drite i det, selv om det kan bli verre når vi er sammen på jobb

Teit av henne og kalle TS kjæreste ivertfall, og ikke minst så fort. Virker bare som et desp kvinnfolk som ville ha seg noe fort som f, kom deg videre og glem den hora der!

Mhm, derfor kom det som et sjokk.

Ute av syne , ute av sinn. Til vi må på jobb i lag..hoho

Må si meg enig i dette. Det er vondt, og ikke noe moro, men det var bare ikke riktig for henne. Det er noe man egentlig bare må respektere, man kan ikke tvinge fram følelser i folk, dessverre.

Respekterer ikke at folk holder meg for narr. Men dog, hennes beslutning er hennes. Og når hun velgte og ta den, og formidle det til meg. Vel, da tok jeg jakka mi og gikk. Ingen vits å sitte der å høre på hvor herlig og flott person jeg er. Bare fordi at hun føler seg ille til mote for å ha sagt det hun sa. Nei, glem det.

## trippelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Respekterer ikke at folk holder meg for narr. Men dog, hennes beslutning er hennes. Og når hun velgte og ta den, og formidle det til meg. Vel, da tok jeg jakka mi og gikk. Ingen vits å sitte der å høre på hvor herlig og flott person jeg er. Bare fordi at hun føler seg ille til mote for å ha sagt det hun sa. Nei, glem det.

Men hun har da vært ærlig hele tiden, har hun ikke? Hun trodde kanskje det kunne gå, men fant at det ikke gikk. Bedre å si i fra relativt tidlig, enn å la deg godtroende tenke noe annet i uker eller måneder. Det ville vært respektløst.

Lenke til kommentar
Gjest Skuffa

Men hun har da vært ærlig hele tiden, har hun ikke? Hun trodde kanskje det kunne gå, men fant at det ikke gikk. Bedre å si i fra relativt tidlig, enn å la deg godtroende tenke noe annet i uker eller måneder. Det ville vært respektløst.

Ærlig ja, til den grad etter at hun hadde brukt meg. Jaja. Skal ikke dvele eller være bitter. Er bare sur for at jeg føler meg brukt.

Lenke til kommentar
Ærlig ja, til den grad etter at hun hadde brukt meg. Jaja. Skal ikke dvele eller være bitter. Er bare sur for at jeg føler meg brukt.

Vel, hva skulle hun ha gjort annerledes da? Jeg forstår jo det er surt, jeg gjør det, men det er godt mulig hun faktisk ikke visste selv, og trodde det skulle gå. Det er jo ikke noe man kan forutse, tross alt. Kanskje ville hun gi det en sjanse, men så gikk det ikke? Det kan jo skje alle, tross alt, man tror det kanskje fungerer, så gjør dét det ikke allikevel.

Lenke til kommentar
Gjest Skuffa

Vel, hva skulle hun ha gjort annerledes da? Jeg forstår jo det er surt, jeg gjør det, men det er godt mulig hun faktisk ikke visste selv, og trodde det skulle gå. Det er jo ikke noe man kan forutse, tross alt. Kanskje ville hun gi det en sjanse, men så gikk det ikke? Det kan jo skje alle, tross alt, man tror det kanskje fungerer, så gjør dét det ikke allikevel.

Jeg vet bare hvordan jeg selv ville gjort det, og det ville ikke vært på den måten hun gjorde det. Jeg VET der og da visst det er en jente jeg har lyst å satse på. Og da går jeg for magefølelsen fra starten. NOE hun også sa at hun gjorde med meg.. Men nå lever jeg ikke hva-hvis-land. Så, hva vet jeg? Hadde ikke vært noe problem med dette, visst det ikke hadde vært for at vi jobber sammen..da hadde jeg glemt henne uten problem.

Lenke til kommentar

Hun gikk nok for magefølelsen hun også, syntes du virket som en å satse på. Fant desverre ut at det ikke stemte helt, man finner ut slikt ganske fort. Det er jo heller ikke noe stort poeng å kjempe for et forhold som ikke har passert en uke. Kjipt er det, men men..

Lenke til kommentar
Gjest Skuffa
*Til Abba sin "Money, money"* Women, women, women...

Aldri tro du kan senke garden i forhold til en kvinne.

mhm, har du noen gode råd på veien, i forhold til det jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
Gjest Skuffa
Jaja, folk har problemer. Det er bare å la det være..

Det kan være 1000 forskjellige grunner til at hun slapp den bomba.

Jepp, har slått meg til ro med det nå

Lenke til kommentar

Å vurdere hva folk gjør er egentlig en generell god regel, det gjelder forsåvidt alle og ikke bare en gruppe syns jeg.

Men ikke alle dårlige ting er egentlig dårlige, f.eks. dette. Et "brudd" med et slikt kvinnfolk føles kanskje som noe dårlig nå, men det positive er at du kan fortere komme deg videre og finne noe som er av bedre kaliber.

Folk flest er falske, noen blir sammen med deg pga det du eier eller om du har en høy status så de kan ha noe å briefe med. Skulle veddet på at det kvinnfolket ville tviholdt på deg om du var Stordalen, god kjemi eller ei. Men hvis man bare er "normal", så må man være naturlig sjarmerende og ha "riktig" kjemi for at det skal bli noe. Folk som faktisk går etter personlighet er færre enn statusjegerne, så du må bare lete videre. Bare husk å være realistisk, så unngår man skuffelser.

Lenke til kommentar
Gjest Skuffa
*Til Abba sin "Money, money"* Women, women, women...

Aldri tro du kan senke garden i forhold til en kvinne.

mhm, har du noen gode råd på veien, i forhold til det jeg har skrevet?

Aldri hør på hva en kvinne sier, bare vurder henne ut fra hva hun gjør.

I natt meldte vi, jeg tok da initiativet. Fikk da et ordentlig svar. Hun var intressert i en annen person, som tilfeldigvis i den perioden vi ble kjent tok opp kontakten med henne igjen. Jeg trakk korteste strået. Resten er historie.

Kort oppsummert:

En god nummer 2. Overkjørt av en enkel SMS fra en eller anna dust fra noen måneder tilbake i hennes liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...