Demantios Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har dem to siste årene vært lærling innen IKT-driftsfag, og det har alltid vært snakk om at jeg skal fortsette å jobbe her etter lærlingtida. Men nå viser det seg at dem ikke har råd til å ha fler ansettelser, og siden jeg har vært i god tro har jeg ikke søkt meg inn på noen skole fra høsten av. Er det likevel mulig å få tak i en skoleplass, tenkte da VG3 Almennfaglig påbygging så jeg kan ta meg noen skoleår frem til jobbmarkedet blir bedre? Endret 11. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du stiller nok sist hvis det er venteliste eller mange søkere, men det er sikkert mulig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du tar en telefon til skolen og hører om dem har noen ledige plasser. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ring opptakskontoret i ditt fylke så fort som mulig! Fristen på å endre søknad er i hvertfall ikke enda over. Du kan også ringe skolen du vil inn på . Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er litt avhengig av kvar du bur (eventuellt om du er villig til å flytte på deg). Dei mindre vidaregåande skulane tar inn alle så lenge dei har fysisk plass. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Ringte inntakskontoret nå. Dem skulle ringe meg opp igjen ca 11.30 så da finner jeg mer ut Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da er det bare å krysse fingrene . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Detta var dårlig. Dem ringte aldri opp igjen, og telefontiden er fra 10.00 til 14.00. Får prøve igjen om en time Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Og har dem ikke plass til deg, så kan du likefullt ta det som privatist hvis du vil lese på egen hånd. Også private har tilbud om undervisning i dette, se på nks.no blant annet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Å ta det som privatist er ikke interessant for min del, vil tilbake på skolebenken. Å sitte hjemme og lese på eget intiativ hadde jeg nok slurva mye med, samt at jeg også vil ha med meg den sosiale delen av skolen. Prøver å ringe idag igjen siden dem ikke tok den igår. Dårlige greier! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Er en stund siden jeg søkte nå pr brev med ønskene. Kontakter dem meg om når dem vet noe om jeg kommer inn, havner på venteliste, etc. Eller må jeg ringe dem og mase? Har ingen innlogging på vigo.no eller noe sånt heller, så ser ingen andre måter å finne det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå