Svendsen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noen som veit om et bra og enkelt news scipt / system? Behøver ikke noe komentar del. Kan godt være i php Skal være enkelt, lett å bruke, lett å sette opp.... også enkelt design Har leita litt på hotscripts.com men fant ikke noe med engang.... Tenkte jeg kunne sjekke om det var noe her med erfaring fra et script... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 prøv phpresources.com, masse slikt... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Takk for tipset, men det virker som om de har lagt ned, kom bare til ei side der det sto at domenet var tilsalgs Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Driver og lager et meget enkelt slikt, men det er ikke helt ferdig. Har noen andre jobber som må gjøres ferdig først, men du kan sikkert få kikke på det når det er ferdig. Det er meget enkelt, altså - PHP og MySQL. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Takk for tipset, men det virker som om de har lagt ned, kom bare til ei side der det sto at domenet var tilsalgs Kanskje han mente http://phpresourceindex.com ? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Driver og lager et meget enkelt slikt, men det er ikke helt ferdig. Har noen andre jobber som må gjøres ferdig først, men du kan sikkert få kikke på det når det er ferdig. Det er meget enkelt, altså - PHP og MySQL. Jeg ser gjerne på det jeg, med mindre jeg ikke har finni noe annet. Så lenge det er på dummy stadiet så skal jeg nok takle det Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Kanskje han mente http://phpresourceindex.com ? Ja det var det jeg mente, my bad Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 nå tror jeg at jeg har finni det jeg vil bruke. CuteNews heter det.. noen erfaringer...? www.cutephp.com takk for all hjelp Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ja, har brukt det, enkelt og lett å tilpasse designet ditt. brukte det før eg begynte med php-nuke Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 når jeg går på index.php til CuteNews så vil den bare laste ned men hvis jeg går til mappa den ligger i (news) så kommer bare koden opp... Hva er feil? Serveren min støtter php Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 www.hostedstuff.com har et newssysten som er greit. (vis du ikke klarer å sette det opp selv) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 når jeg går på index.php til CuteNews så vil den bare laste nedmen hvis jeg går til mappa den ligger i (news) så kommer bare koden opp... Hva er feil? Serveren min støtter php Da støtter den åpenbart ikke php..eller er det .php3 filer? Kan jo være at php parseren er rekonfiguert. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 hehe jeg fant ut av det, det var bare det at jeg måtte enable noe saker til sub domenet jeg brukte. Tror ikke støtts for php var enabla enda... funker fett nå og CureNews kan anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå