Kenny Bones Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei, jeg kom til å tenke over at jeg har veldig lyst på et mobilt trommesett, eller ihvertfall et som er relativt bærbart. Og som jeg kan sette opp overalt omtrent. Derfor lurer jeg på om det overhodet kan være mulig å ordne seg et mini-trommesett? Som jeg kan fikse opp slik at det faktisk blir temmelig bra? Hadde vært sinnsykt kult å dra frem den beaten på et sånt sett, midt i Nordre i Trondheim! Eller få med meg akustisk gitar og bass og få til et akustisk band, uten behov for øvingslokale direkte. For det er problematisk i Trondheim nemlig.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har jo f.eks Pearl Rhythm Traveler. Endret 11. mai 2009 av HValder Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hmm, det var jo litt lite, men finnes det enda mindre mon tro? Dette settet koster jo sikkert flesk også regner jeg med. Tenker eventuelt på noe childrens-kit som jeg fikser opp. Men utgangspunktet bør jo være relativt ok. Edit: Ser at Pearl Rhythm Traveler ikke trenger å være så sinnsykt dyrt heller. Noen som har erfaring med det? Låter det bra? Liker litt kjapp jazz-lyd i settet btw Endret 11. mai 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ligger mye forskjellig på Finn.no, alltid nokon unger som gir seg etter 2mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå