abene Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 SP2 for Vista og Server 2008 skal være tilgjengelig i juni. Les mer Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Installerte SP2 til Vista forrige uke, men har ikke merket noe særlig forskjell. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har fullstendig sluttet å bry meg om Vista etter at jeg installerte 7100 Builden av Windows 7. Er så sinnsykt mye bedre at det er helt utrolig. Funker til og med bra på en Asus eee pc 900! Og det sier litt, Celeron 900 Mhz Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja siden Win7 RC 7100 er såpass bra, så ser jeg heller ikke poenget med Vista lenger. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Flott for de som kjøpte vista, men jeg er glad jeg droppa det. Etter testing av win7, må jeg si meg meget fornøyd. Håper microsoft legger max fokus på win 7, for å få et ferdig og bra produkt. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har Vista, og dette er.. gode nyheter. Vet dere om det stemmer at vista brukeren får win7 gratis/avslag på prisen når den "gratis" versjonen går ut? Lenke til kommentar
dizx Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vista SP2 la jeg inn i forrige uke. Den ligger på MSDN. Jeg synes maskina er litt mer responsiv. Den bruker kortere tid på sleep/wake. RSS-leseren i sidebar er raskere, og kan virke som Sidebar bruker mindre ressurser generelt. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor er alle entusiastene blitt av? Virker som "alle" sitter med gammelt rukkel og minimaskiner nå for tida Syting og tyting om ressursbruk og problemer alle veier.... jeg har brukt Vista Ultimate siden den kom, og ja...det VAR problemer der i begynnelsen, men nå kjører jeg Vista uten NOEN problemer...sikkert fordi jeg har en ORDENTLIG maskin, med KREFTER som er rett konfigurert osv. Slutt å tyt og kjøp dere en ordentlig maskin istedet.... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har Vista, og dette er.. gode nyheter. Vet dere om det stemmer at vista brukeren får win7 gratis/avslag på prisen når den "gratis" versjonen går ut? folk som kjøper ny pc fra den 27 juli for oppgradere gratis til W7 Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har faktisk to maskiner... 2/4GB ram, dual core og raptor disker. Kjører allikevel XP nå etter å ha dilla med vista ett års tid Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har aldri helt skjønt hva som er så veldig galt med Vista, mye av det er nok bare kødd spør du meg. Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor er alle entusiastene blitt av?Virker som "alle" sitter med gammelt rukkel og minimaskiner nå for tida Syting og tyting om ressursbruk og problemer alle veier.... jeg har brukt Vista Ultimate siden den kom, og ja...det VAR problemer der i begynnelsen, men nå kjører jeg Vista uten NOEN problemer...sikkert fordi jeg har en ORDENTLIG maskin, med KREFTER som er rett konfigurert osv. Slutt å tyt og kjøp dere en ordentlig maskin istedet.... Du betaler da? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja siden Win7 RC 7100 er såpass bra, så ser jeg heller ikke poenget med Vista lenger. Går for den her jeg og. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor er alle entusiastene blitt av?Virker som "alle" sitter med gammelt rukkel og minimaskiner nå for tida Syting og tyting om ressursbruk og problemer alle veier.... jeg har brukt Vista Ultimate siden den kom, og ja...det VAR problemer der i begynnelsen, men nå kjører jeg Vista uten NOEN problemer...sikkert fordi jeg har en ORDENTLIG maskin, med KREFTER som er rett konfigurert osv. Slutt å tyt og kjøp dere en ordentlig maskin istedet.... Hva er galt med å bruke Windows 7 istedet for Vista når det både kjører bedre, ser bedre ut og oppfører seg bedre? Og samtidig kjører bedre PÅ nettopp gamlere maskiner? Da er Vista helt overkjørt og da ser jeg heller ingen grunn til å bruke det. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ingenting galt med win 7, men det er den sutringa og sytinga om Vista i alle tenkelige vendinger. Sitter dere med gammel drit/mini-maskiner, så får dere problemer. Trenger ikke mye iq for å skjønne det heller. Er jo også en fordel å lære seg å konfigurere alt riktig så maskinen kjører optimalt. Uansett....dere kan skryte win 7 opp i skyene så mye dere vil, men det er IKKE et ferdig OS dere er helt fanboys av....bare vent å se når det ferdige kommer....tror mange av dere må svelge kameler.....mange av de å :!: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ingenting galt med win 7, men det er den sutringa og sytinga om Vista i alle tenkelige vendinger.Sitter dere med gammel drit/mini-maskiner, så får dere problemer. Trenger ikke mye iq for å skjønne det heller. Er jo også en fordel å lære seg å konfigurere alt riktig så maskinen kjører optimalt. Uansett....dere kan skryte win 7 opp i skyene så mye dere vil, men det er IKKE et ferdig OS dere er helt fanboys av....bare vent å se når det ferdige kommer....tror mange av dere må svelge kameler.....mange av de å :!: Vista funket helt fint det på min bærbare Dell Studio 17. Den har rimelig god maskinvare også. Vista begynte å forkrøple seg etter om lag ett år i bruk. Installerte Win 7 og vi får se hvor lenge det "varer" før den også eventuelt blir screwed up. Men så langt ser det bedre ut enn Vista Håper bare at Microsoft ikke gjør noe spesielt med OSet da før release som gjør at det blir dårligere.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Uansett....dere kan skryte win 7 opp i skyene så mye dere vil, men det er IKKE et ferdig OS dere er helt fanboys av....bare vent å se når det ferdige kommer....tror mange av dere må svelge kameler.....mange av de å :!: Tror du Microsoft vil gjøre operativsystemet sitt dårligere innen lansering? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dårligere er et vidt begrep, og kommer an på brukers preferanser, men at mange flere prosesser vil komme til er jeg overbevist om. Så hvis tregere er det samme som dårligere....Ja Hvorfor bruke et år før ferdig os blir lansert, hvis det er så sinnsykt bra nå? Tenk nå litt selv da....... Kommer jo os etter dette også, og jeg tviler sterkt på at de ødelegger sitt eget marked på sikt med win 7:) Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dårligere er et vidt begrep, og kommer an på brukers preferanser, men at mange flere prosesser vil komme til er jeg overbevist om.Så hvis tregere er det samme som dårligere....Ja Hvilke prosesser er det du sikter til? Hvorfor bruke et år før ferdig os blir lansert, hvis det er så sinnsykt bra nå?Tenk nå litt selv da....... Fordi de ønsker å få ting gjennomtestet for å være sikre på at alt fungerer optimalt? For å gi maskin- og programvareleverandører tid til å ordne skikkelig kompatibilitet? Kommer jo os etter dette også, og jeg tviler sterkt på at de ødelegger sitt eget marked på sikt med win 7:) Klart, de gjør nok W7 med vilje dårligere, for å sikre at folk oppgraderer til neste utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå