Åsmund Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 tiscali: 384/128 Kbps, kr 379 pr mnd uten etablering. bluecom:400/128 Kbps, kr 349,- per md. og kr 995,- i etablering. Kampanjepris ! telenor vil ejg ikke ha og tele2 er ikke her. ringte med tele2 og de vet ikke når dete blir tilgjengelig i seljord. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 blir nesten som å velge mellom pest eller kolera Ville valgt nextgentel hvis det er tilgjengelig Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 bluecom er da ikke så ille? kjenner noen som har det, å de er fornøyd.. men de har litt raskere linje Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Valget er **** i meg ikke vanskerlig da! VELG BLUECOM! Tiscali er det bare bøgg med for tiden sitter her og faller ut og inn hele tiden, og det ser ikke ut til at det skal bli slutt på det med det første Jeg skulle hatt internett 24/7 men det nå er det mere 24/5 eller no, for resten av tiden er nettet nede Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Tiscali har hatt noen problemer med hastigheten i det siste, men jeg fikk vite at det skulle være i orden uke 19. De har alltid vært påpasselige med at vi får den hastigheten vi skal ha, og de ringte meg opp for å vite om jeg fikk det jeg skulle ha før. Hastigheten har vært meget stabil og godt over hva den skal være hele tiden (et år) frem til helt den siste uken ca hos meg. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 åsmund sier: småvanskelig dette her. naboen min har tiscali og når vi spiller cs på NRA er pingen meget lav, men ellers er hastigheten som den skal være. Men av og til har den vert lav på nra og. tegn på ustabilitet kanskje. jeg tror foreløbig det blir adsl pga etableringsavgift på bluecom. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 jeg ville ha valgt bluecom, har det selv og er meget fornøyd... Lenke til kommentar
pser Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Bluecom sliter med kvalitet på sitt produkt og tjenester og er ikke særlig flinke med tilbakemelding hvis noe er galt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Bluecom sliter med kvalitet på sitt produkt og tjenester og er ikke særlig flinke med tilbakemelding hvis noe er galt. Vær vennlig og begrunn en slik påstand! Jeg har selv bluecom 704 linje. har hatt 100% oppetid, og it-avisens speedometer gir meg rundt 750-760 kb/s. Bluecom Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Bluecom sliter med kvalitet på sitt produkt og tjenester og er ikke særlig flinke med tilbakemelding hvis noe er galt. Hva slags problemer har du? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 det er så magne meninger som nøytraliserer hverandre. Jeg skal bestille tiscali nå siden det er etableringsavgift på Bluecom, og det tar ca 3 år før det lønner seg å velge blucom framfor tiscali. Forferdelig iritrerende at jeg ikke kan få tele2 men. men er uansett glad. nå blir det cs hele tiden. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Tror nok hastighetsklagene på Tiscali ADSL kunder vil stilne litt fra mandag av! Lenke til kommentar
zlav Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 gå opp 50 kroner på bluecom i mnd og få 700/128 vell Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 ja hadde det vert opp til meg ville jeg gått opp 50 kr. Men det er pappa som skal betale, og han har ikke veldig stort behov for høy hastighet. Han vil ha det billigast mulig. egentlig har han ikke brukt for internet i det hele tatt men... Lenke til kommentar
pser Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Siden jeg fikk ADSL bra Bluecom i desember 2002 har jeg hatt nede tid på 4 dager!! Seinest for to dager siden var jeg uten nettforbindelse i ca. et døgn! Har ikke ennå fått beskjed om hva som var galt. Kort tid etter at nettet var operativt (et par uker) var jeg uten forbindelse først i to dager og deretter 1 dag. Hver gang jeg rapporterte inn problem ble det løst påfølgende dag, men jeg fikk aldri tilbakemelding utenom en gang at nå var problemet løst. Siste gang jeg rapporterte inn at jeg ikke får IP adresse og klarer de å endre det til at "kunde klager på treg forbindelse". Jeg vurderer å droppe dem og skifte til NextGentel Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Siden jeg fikk ADSL bra Bluecom i desember 2002 har jeg hatt nede tid på 4 dager!! Seinest for to dager siden var jeg uten nettforbindelse i ca. et døgn! Har ikke ennå fått beskjed om hva som var galt. Mister du forbindelsen til sentralen eller er det mot Bluecom sitt nett som svikter? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Tror nok hastighetsklagene på Tiscali ADSL kunder vil stilne litt fra mandag av! Kan godt være. Erfaringen min sier at Tiscali fixer sakene til slutt, selv om det av og til kan drøye noe. Men en ting jeg ikke fatter: Hvorfor i all verden priorterer de ikke heller å legge ut noe info på siden sin om slike problemer, så folk blir litt opplyst..!?? Da hadde de fleste slått seg til ro med det, og Tiscali hadde ikke blitt nedlesset av frustrerte hendvendelser på mail og telefon. Det måtte da vært mye enklere, og det hadde blitt bedre respektert . Noe av det værste et firma kan gjøre, er å forsøke holde taust om ting kunder lurer på. Da kan man ikke vente annet enn klager Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har vært Bluecomkunde i rundt ett år, og er stort sett fornøyd. Ramla ut noen ganger i fjor høst, men etter det har jeg vært på 24/7 uten problemer. Får båndbredde litt over det jeg skal ha ( har 704/128), og synes det er stabilt og greit. Jeg synes Bluecom kunne ha hatt litt bedre hjemmesider og litt bedre tilbud, for eksempel HTML- basert sjekk av e- post. Greit når man er borte.. Det er dårlig tilbakemelding ved feil o.l. Driftsmeldinger oppdateres sjeldent, men på den annen side er det jo vanskelig å lese disse ved feil hvis man ikke har alternativ oppkobling. :smile: Sammenligner man dette med andre operatører er ikke BC billig for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå