michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Kan dette finnes tilbake i en så stor by som Drammen? Faens horeunger som gjorde dette. Blir så forbanna. Er det noe i det hele tatt jeg kan gjøre?! Endret 11. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Leit. Masse. Jeg fant igjen min sykkel ca. 300m fra der jeg parkerte den. Den sto lent til veggen, så jeg bare tok den med hjem igjen. Fikk rare blikk der ja. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ta kontakt med politet. Politiet får inn stjålte sykler hver dag. Så er du heldig så finner de kanskje din ogsp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har du den registrert i Falck Sykkelregister? I så fall vil den bli returnert til deg dersom Politiet finner den. Hvis du ikke har registrert den, registrer din neste. Det koster vel 2-300 kroner for 5 år tror jeg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 For noe bullshit. Hvordan er det mulig. Midt i sentrum i Norges 3. største by. Jeg får lete etter den etter skolen. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "Midt i sentrum i Norges 3. største by" "-------------------------------- Hva har det med saken å gjøre ? Større by = flere tyverier... Lenke til kommentar
svante Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 For noe bullshit. Hvordan er det mulig. Midt i sentrum i Norges 3. største by. Jeg får lete etter den etter skolen. Drammen er vel strengt tatt Norges 9 største by (10 hvis du tar med Sandvika), men uansett så er jo midt i sentrum av alle norges byer et naturlig sted å bli frastjålet en sykkel. Hvis den var låst så er den i det minste dekket på de aller fleste inboforsikringer. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Var vist litt kjapp på det innlegget ja. Men sentrum er mindre lettere enn i en bakgårdsgate. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 I alle storbyene her i landet er det i sentrum det blir stjålet flest sykler. Oslo S er vel stedet det stjeles flest sykler i hele landet, så at sentrum burde gjort syklene tryggere er nok en illusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå