Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg drømmer meg for øyeblikket bort i at livet skulle vært så enkelt som i drømmen. Man lever resten av livet ved å segle rundt om i verden, leve livet på sjøen. Dra i land sånn av og til, på noen øyer. For å få mat. Også segle videre. Uten noe form for kommunikasjon, bare være frakoblet fra resten av verden. Se vill og pen natur. :| Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Se på Into The W Se på Into The Wild og gjør det samme Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg drømmer meg for øyeblikket bort i at livet skulle vært så enkelt som i drømmen. Man lever resten av livet ved å segle rundt om i verden, leve livet på sjøen. Dra i land sånn av og til, på noen øyer. For å få mat. Også segle videre. Uten noe form for kommunikasjon, bare være frakoblet fra resten av verden. Se vill og pen natur. :| Ja! Jeg tenker på det ofte! Jeg tenker: Søren, jeg kommer sikkert aldri til å oppleve det jeg drømmer om. Jeg har alltid drømt om å bo langt vekk fra all sivilisasjon. Enten i jungelen, eller som du sier; seile rundt til forskjellige øyer og dra på eventyr. Men tror aldri det kommer til å skje desverre Drømmer også stadig vekk om å reise ut i verdensrommet og oppleve nye planeter. Tenk å være den første til å komme til en ny planet, som er omtrent som jorda. Man lander der og bor der resten av livet. Drar på eventyr der. Høres skikkelig barnslig ut, men det er faktisk drømmen! Noen som blir med? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Barnslig? Ingenting slikt er barnslig. Alle har vel en eller annen form for urealistiske drømmer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg synes livet er fint, jeg har oppnådd det jeg drømte om før. Verden er fri! FRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN SÅ KULT DET ER Å LEVE, HELT SINNSYKT!!!!!!!!!!!! :D:D::D:DD: Er ikke lenger fanget av samfunnet! Hvis man drømmer om noe så er det bare å sette i gang, kan ikke akuratt si at man kommer noen vei med å gi opp. Er ganske enkelt å realisere dette her: 1. Si at du flytter. Gjerne si at du kommer tilbake på besøk i blant da. 2. Kjøp båt. 3. Seil! DONE! Det kan vel ta sin tid å få til, men sånn er det når man skal realisere en drøm. Ellers hadde det vel ikke vært noe man drømte om? Endret 11. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dagdrømte mye før, da særlig på skolen, venteværelser o.l. steder. Nå er det mer refleksjoner over/ ut i fra landskapet en beveger seg i for å si det slik, ettersom jeg ikke lenger sitter og kjeder meg Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg synes livet er fint, jeg har oppnådd det jeg drømte om før.Verden er fri! FRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN SÅ KULT DET ER Å LEVE, HELT SINNSYKT!!!!!!!!!!!! :D:D::D:DD: Er ikke lenger fanget av samfunnet! Hvis man drømmer om noe så er det bare å sette i gang, kan ikke akuratt si at man kommer noen vei med å gi opp. Er ganske enkelt å realisere dette her: 1. Si at du flytter. Gjerne si at du kommer tilbake på besøk i blant da. 2. Kjøp båt. 3. Seil! DONE! Det kan vel ta sin tid å få til, men sånn er det når man skal realisere en drøm. Ellers hadde det vel ikke vært noe man drømte om? Kan være aktuelt. Men la oss si dette ble realistisk. Da ville aldri forholdet til plassen min og her hvor jeg har vokst opp og bor, bli som det er nå. Men sånne ting som dette er jo et valg man må ta. Men vi får se, mulig jeg heller tar drømmen i neste liv. For å bare viske ut alt jeg har opplevd hittil i livet, blir for sterkt for meg. :| Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Men alle drømmer kan realiseres. Du må selv velge om du vil kjøre det fullt ut. Du må velge ting du vil ha, men du må også velge bort noe. Kanskje du bare kan gjøre dette i ferien? Du drømmer ikke om dette hele tiden. Dermed er ikke drømmen din å ha det sånn hele tiden. Så det høres ut som drømmen din kunne blitt fint oppnådd bare av å gjøre dette noen ganger. Så kan du selv finne ut om du vil at livet skal bli sånn. Mennesker vil ha det de ikke får, dermed kommer du til å drømme om alt du la bak deg hvis du gjør dette til din nye livsstil. Når man realiserer en drøm, så må man ta bit for bit og gjøre det realistisk (derav ordet). Alt kan realiseres. Det er et fint punkt mellom "drøm" og virkelighet, det her du gjerne vil være. Da slipper du å velge så mye bort. Som du selv sa, "Uten noe form for kommunikasjon, bare være frakoblet fra resten av verden" Det er dette som gjør at du ikke kan realisere drømmen din, du ville ikke hviske bort livet ditt. Finn en løsning som gjør at du slipper å "viske bort" livet. Haha, håper dette ga mening, jeg fikk lyst til å bare skrive sånn plutselig. Endret 12. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fint innlegg Kakemot! eller Dr.Phil. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skulle ønske jeg var som kisen i Jumper. Bare hoppe til hvor du vil på hele jorda. Aah fuck me life Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jepp, jeg drømmer masse jeg. Drømmer meg bort til den dagen jeg kan skaffe egen leilighet/hus med min kjære, barn, bryllup og alt det der. Ellers har jeg en drøm om å gi ut egen diktbok, og jeg drømmer ofte om den dagen jeg blir lærer, samt at jeg drømmer masse om å reise verden rundt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har drømt meg så mye bort til alt fra fortid og fremtiden til øde øyer og fjerne planeter Slik at når jeg en dag klikker så er det ikke godt å si hvor jeg kommer til å havne... Lenke til kommentar
DecadentAtheist Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Drømmer meg alltid bort. Tenker mye på livet, hva som har vært, men mer på hva som kan/burde være. Er en av flere grunner til at jeg ikke har villet få førerkort. Hva kan skje når jeg drømmer meg bort på veien? Vil alt gå automatisk, og være helt trygt? Vil ikke ta den sjansen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tok meg selv i å drømme meg bort i bilen en dag her, skumle greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå