Kloever Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har studentkort (Ruter#, 800 kr) som jeg kan bruke når jeg reiser med toget Ås-Oslo, og ellers kan reise i hele Akershus tror jeg. Kan jeg bruke det på busser som går fra bussterminalen i Oslo, la oss si rute 501 som går til Enebakk Kirke? Endret 11. mai 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har studentkort (Ruter#, 800 kr) som jeg kan bruke når jeg reiser med toget Ås-Oslo, og ellers kan reise i hele Akershus tror jeg. Kan jeg bruke det på busser som går fra bussterminalen i Oslo, la oss si rute 501 som går til Enebakk Kirke? Enten har du "AO" Dvs hele akershus og oslo, eller så har du soner på kortet ditt, kan tenke meg SØ-07 eller noe sånt? dette tror jeg betyr at dukun kan til og fra oslo (skyt meg?) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kortene med soner gjelder bare mellom 2 forhåndsbestemte soner, så de er veldig ufleksible når det gjelder å bruke de utenfor jobb/skole-pendling. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Ringte 177 og fikk svar. Jeg har AO med 10 soner, og kunne da reise med f.eks. denne bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå