Chad Thundercock Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Er det noen av dere som vet om det er mulig å sende mapper fra ulike PS3 spill til pc'en? Endret 11. mai 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Tuxxer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jeg er ikke noen expert på ps3 (har en men ikke brukt så mye) Men jeg har ikke funne noen måte du kan gjøre det på. Jeg vet at ps3 støtter for å installere andre OS også (linux) Så kan kansje gjøre det den veien (er ikke sikker om du mister spill funksjonen da eller ikke) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er det noen av dere som vet om det er mulig å sende mapper fra ulike PS3 spill til pc'en? Hvilke "mapper" er det egentlig du snakker om ? En PS3 sender veldig lite over nettverk til andre enheter, men man kan kopiere ting ut på minnepinne (elelr usbdisk) og deretter koble minnepinnen til en PC. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er et spill jeg ønsker lydeffektene overført til pc (da dette spillet ikke eksisterer til pc). Er dette mulig på en PS3, evnt gjennom en Xbox? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er ikke mulig å overføre sanger etc. Kan du ikke finne navnene på det du skal ha og laste det ned på pcen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er ikke mulig å overføre sanger etc. Kan du ikke finne navnene på det du skal ha og laste det ned på pcen? lydeffektene finnes nok ikke tilgjengelig på nettet. For å få filene ut av spillet kan du jo laste ned spillet fra torrentsider og hente filer ut derfra, MEN filene er 150% sikkert ikke lagret rett på platen som feks mp3 eller annet lydformat... vil tro det er håpløst å få noe ut av filene, men lykke til Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Høres ikke bra ut. Hadde lyst på lydeffektene fra Bad Company, men drømmen ser ut til å være gruslagt :/ Hvis det er noen har som klarer å få lydeffektene over til pc, ta kontakt på PM. Er villig til å cashe ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå