Larsen95 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei. Jeg lurte på om noen som vet om det finnes Blouethooth Skjermer? alltså som ikke trengs VGA Kabler til å sånt ?? Taknemelig for alle svar Hilsen Larsen. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Blåtann har nok litt for liten båndbredde til å overføre skjermsignaler. I alle fall i den kvaliteten man er vant til i dag. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er som det nevnes alt for mye informasjon til at bluetooth skal klare å overføre slike signaler. Det er forskjellige hdmi / HD teknologier som overfører hdmi signaler trådløst over en viss lengde, men dette er vel kun beregnet på hdmi til hdmi, og ikke vga eller dvi. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er som det nevnes alt for mye informasjon til at bluetooth skal klare å overføre slike signaler. Det er forskjellige hdmi / HD teknologier som overfører hdmi signaler trådløst over en viss lengde, men dette er vel kun beregnet på hdmi til hdmi, og ikke vga eller dvi. HDMI kan enkelt konverteres til DVI, så DVI går vel like bra som HDMI Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, HDMI er det samme som DVI, bare med noen ekstra ledere (to, tror jeg) for overføring av audio i samme kabel. Og en kontakt som ser penere ut. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 HDMI kan enkelt konverteres til DVI, så DVI går vel like bra som HDMI Fullt klar over det, men usikker på om den trådløse varianten fikser bare bilde. Så jeg forsikret meg litt bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå