Fosse Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg installerer windows fra bunnen av. Og så må man jo laste med alle oppdateringer fra windows update. Men hvorfor tar det så j**** lang tid. En oppdateringspakke på 200MB tar en evighet. Det går normalt fort helt opp til 95%, men så snegler det seg avgårde. Tar timer. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fordi det bare er sånn. Kan også ankomme på hvilken linje du har Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 sliter med det samma jeg og så jg lter etter andre veier å oppdatere pc-en med , feks ,brenne ut en ferdig oppdatert cd Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 sliter med det samma jeg og så jg lter etter andre veier å oppdatere pc-en med , feks ,brenne ut en ferdig oppdatert cd Det skulle gått an å bestille hos Microsoft, ved å oppgi lisensnøkkelen. Eller få en Vista-installasjons DVD med SP1, og sånn. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 jeg har fått windows gjennom skolen , å nå er jeg ikke på den skolen lenger så det vil nok ta evigheter å få det hos microsoft gjennom ''gamle" skolen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå