DeadManWalking Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg kjøpte dette for den nette sum av 300, så det spørs om det egentlig fungerer så godt som man kan vente. Poblemet er at det lagger litt hvert 3-5 sekund, nok til å ikke registrere tasten. Når jeg skrive tough er det utrolig irriterende. Under skal jeg gjenta denne teksten rett frem uten å rette det som blir utelatt: Jeg kjøpte dette for de ntte sum av 300, så det spørs om det egenentlig fungerr så godt som man kan vete. Probmet e at det lagge litt hvert 3-5 seknd, nok tilå ikke registree tastaen Når jeg skriver tougch er det utroli irritende. nder ska jeg gjetna denne tksten ret fram uen å rett det som blirutelatt. Jeg hater det, og blir å ta det med inn igjen. Spørsmålet jo vist jeg får et nytt et og det fungerer like dårlig? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg flyttet bare adapteret, wifi og adapteret likte ikke å være helt ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå