keano Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg driver å oppgraderer fra W2k til WinXp på min pc(amd 1,1ghz, 320mb ram, abit kt7e hovedkort). Men når Xp har kopiert installasjonsfiler og restarter som vanlig. kommer den dualboot saken og jeg velger WinXp setup. Så sjekker den hardwareconfig, går vider til den svarte skjermen med XP ikonet og den "markøren" som går fram og tilbake. Så blacker det ut. Hvorfor??!! (alle drivere er kompatible i følge Xp-setupen. ) Hva er galt?? Flashe bios? skjermkort bios? Mvh Keano Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Ta clean intstall... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Brukte du orginal CDen eller en brent/rippet en ? btw. Forresten, en eller to skjerm ? [ Denne Melding var redigert av: unwill på 2002-01-22 13:12 ] Lenke til kommentar
keano Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 var vel ikke helt "ren" den cden.. Men kan man ta clean install når det er upgradecd, tror det er det jeg har Lenke til kommentar
keano Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Er det forskjellige CD-er, en upgradecd til WinXp og en for clean install for eksempel nye maskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå