Gå til innhold

Filmer som du bare må se en gang til !.

Deluxus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser lite film nå for tiden, men det er en del filmer jeg har sett mange ganger.

* Alien-trilogien er klassikere uansett hvordan man snur og vender på det. Drit i AvP. Drit i Alien Resurrection. Drit i tegneseriene. De tre første er så bra som man får det.

* Predator. "I ain't got time to bleed." Trenger man si mer? :p (men igjen, glem tullet med AvP. Det har ingenting med Alien eller Predator å gjøre.)

* Sleepaway Camp 2 og 3. Rent tull hele veien, men meget bra. Rene komedier, men med nok blod og gørr til å tilfredsstille selv de aller sykeste skrekkfanatikere. Jeg digger dem jo. :p

* Star Wars Episode 4 - 6. Episode 1 - 3 og Clone Wars ble aldri laget. Ikke korriger meg. Hihi.

* Commando.

* Terminator. Begge er Arnold på sitt beste. Jeg kan derimot fint la være å se Terminator 2 og 3 igjen noensinne. :p

Lenke til kommentar
Du kan la være å se Terminator 2? Den er som T1, bare enda råere, kulere, morsommere, mer fartsfylt etc. Knallfilm, lett et par hakk bedre enn opphavet.

Jeg håper :p'en til crow var ment som et ironisk symbol. Det er iallefall slik jeg er vokst opp med å bruke tegnet i tiden da irc var det sentrale internettverktøyet for kommunikasjon. Hvis ikke, så er det på sin plass å dra fram "epic fail"-skiltet.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Jeg håper :p'en til crow var ment som et ironisk symbol. Det er iallefall slik jeg er vokst opp med å bruke tegnet i tiden da irc var det sentrale internettverktøyet for kommunikasjon. Hvis ikke, så er det på sin plass å dra fram "epic fail"-skiltet.

Ja, man skulle tro det, den siste setningen hans forvirret meg. Han nevner T3, og den klarer man seg faktisk uten å se igjen.

Lenke til kommentar
Me three. Egentlig gått drittlei hele gother-greia til Burton. Og Johnny Depp trenger å finne seg en ny samarbeidspartner, for han blir gradvis minde kul for hver Burton-film.

Kan være ganske enig i at Sweeney Todd ikke akkurat levde opp til forventningene, uansett hvor morsomt det er å se Johnny Depp synge. Men hallo, Beetlejuice og Nightmare Before Christmas er jo klassikere! Og den nye filmen, "9" ser ut som en slags herlig blanding mellom Matrix og Final Fantasy. Gleder meg skikkelig ^^

Lenke til kommentar

Disse filmene blir jeg aldri lei av virker det som, kan se de om og om igjen med relativt kort opphold:

Last Life In The Universe

Little Miss Sunshine

Smala Sussie

Ong-bak

Taxi Driver

Gladiator

Minority Report

LOTR-trilogien

De fleste Miyazaki-filmer

De fleste Tarantino-filmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...