Deluxus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ja noen her som har behov til å se en film mer en en gang ? sleng den ner på forumet her vell Mine er : Sex Drive Eurotrip Tropic thunder Disturbia nevn også hvorfor du vil se disse videoene igjen Din tur Endret 10. mai 2009 av Deluxus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kelly's heroes Where eagles dare Convoy The longest day 12 o'clock high Trainspotting Girl, interrupted Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Den Grønne Mil Scarface Saving Private Ryan Terkel i Knipe Og den store "se flere ganger-filmen": Crash Endret 10. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De fleste gode filmer fortjener da et gjensyn, men kan vel nevne Lost in Translation som jeg så en gang til nesten umiddelbart (etter at jeg hadde sett gjennom alt ekstramaterialet. Det var så lite, og jeg måtte ha mer). Ellers ga jeg lillesøstra mi Ace Ventura her om dagen, så jeg fikk se den tre ganger i løpet av forrige helg (hun hadde allerede sett den en gang om dagen hele den uka). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er ikke dette en utrolig unødvendig tråd med mindre folk sier hvorfor de vil se den igjen? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Enig med tjalla! Burde også være mer utfyllende enn "bra film" osv.. Endret 10. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Mange tråder kan vel oppfattes som unødvendige av enkelte, men.. må vel være for å få tips til en sebar film. -Lord of the Rings. Trilogien må jo bare sees om igjen hvert 2.-5. år fordi det er en overraskende god filmatisering av bøkene, og bøkene er klassiske hjørnesteiner i fantasy universet. Men les for all del bøkene først. Inkludert "The hobbit". -The Matrix. Annen trilogi som bør sees flere ganger. Annerledes sci-fi plot. Endret 10. mai 2009 av Erigon Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 2001: A Space Odyssey Dette er sikkert en film som blir bedre og bedre for hver viewing. Det var så mye jeg ikke skjønte første gangen så denne gleder jeg meg til å se igjen. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 En film jeg så flere ganger i løpet av en uke er Dazed and Confused. Jeg vet ikke hva som var så spesielt med den, men. Kanskje at den fikk meg til å ville være tenåring på 70-tallet. Uansett så jeg den omtrent hver dag i en uke, til og med på heldagsprøve :!: Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lite originalt, men Fight Club er en av de filmene jeg anser verdig en ekstra gjennomgang. Ser den kanskje et par ganger i året. Har sansen for Tyler. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) ScarfaceTerkel i Knipe Takk for at du minte meg på det, Scarface må ses igjen. Terkel i knipe har jeg sett 4-5 ganger Edit: Skriveleif Endret 11. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 The Bank Job er også en film jeg kunne tenke meg å se igjen. Lenke til kommentar
albinogiraff Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 1. Star Wars trilogien (episode 4-5-6) fordi det er kvalitets-sci/fi, i alle med tanke på når de ble lagd. Og seriøst, går det an å ikke elske c-3po? 2. Matrix, i alle fall eneren. Originalt konsept med en herlig klipping. 3. V For Vendetta. Mest fordi jeg er utrolig fan av tegneserien og ble for en gangs skyld ikke skuffet over filmatiseringen, noe jeg pleier å bli når jeg har for høye forventninger. Også Natalie Portman da, det er en dame med talent! 4. Across The Universe. Original så det holder, og like psykedelisk om du har røykt eller ikke 5. Sin City. For det meste samme argumenter som V For Vendetta. Jeg liker det at produsentene bruker tegneserien som storyboard i stedet for å gjøre filmen til "sin egen". Listen kan selvfølgelig bli usannsynlig lang, men vi kjører topp fem denne gangen Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har regelmessig gjensyn med favorittene i kolleksjonen fra hylla. En god film blir ikke dårligere med verken tid eller gjensyn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Corpse bride kommer jeg til å se igjen. Jeg har allerede sett den mange ganger, på engelsk, spansk og italiensk. Jeg går ikke lei av de morsomme figurene og de originale sangene. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ringenes Herre-triologien fortjenes å bli sett flere ganger. Ikke bare det at de er lange og gode filmer, men man legger merke til nye ting hver gang. Og det er også mange navn og stedsnavn å holde styr på, som gjør at man henger lettere med i den dype historien når man ser den for n-te gang. Bøkene anbefales også for enda dypere historie Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Corpse bride kommer jeg til å se igjen. Jeg har allerede sett den mange ganger, på engelsk, spansk og italiensk. Jeg går ikke lei av de morsomme figurene og de originale sangene. Sett den filmen rundt 20 ganger. Blir aldri lei. En av mine favoritt-filmer!' Edit:Feil quote Endret 12. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Tror jeg er en av de få som aldri har blitt fascinert av "Nightmare-filmene". "Ooooh.. snakkende skjeletter. Så morbid og morsomt". edit: leif Endret 12. mai 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Count me in, Tjalla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå