Gå til innhold

Den beste skrekfilmen ever ?

Deluxus

Anbefalte innlegg

er på letting etter en skreek film som får meg til å Dekke hodet med en pudde, hjerte til og pumpe, får meg til å være redd etter filmen og får meg til å si etter jeg har sett filmen :" det vare en skummel film :ph34r: "

det Finne sså mange skrekk filmer der ude som ikke er skummle foreks: fritt vilt 1 2,mirrors, texas chainsaw massacre, the evil dead. og noen andre jeg ikke husker. :thumbdown:

Eneste skrekk filmene som har fått meg til å bli skremt er : The blair withc project og skeleton key :ph34r: .

Lurer på om noen her på forumet har noen skikkelige tips til hva filmer som kommer til of skremme liv skitten utav meg :w00t:

får håpe noen kan skremme meg :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekka ut [rec]?

Tja .. på en måtte :whistle: så den amrikanske versjonen :p kan si den var litt skummel men orka ikke se den på spansk :p

The Shining: Vemmelig ved hver eneste visning. Andre skrekkfilmer klarer sjeldent det.

får skummle ? eller bare du ikke gidder ikke sløse tid ?

Endret av Deluxus
Lenke til kommentar
Sjekka ut [rec]?

Tja .. på en måtte :whistle: så den amrikanske versjonen :p kan si den var litt skummel men orka ikke se den på spansk :p

The Shining: Vemmelig ved hver eneste visning. Andre skrekkfilmer klarer sjeldent det.

får skummle ? eller bare du ikke gidder ikke sløse tid ?

Den typiske skrekkfilm er ofte gjennomsyret av skvettesekvenser samt "trygge/utrygge" partier, noe som i mine øyne gir lite grunnlag for å se den opp igjen. The Shining er bare gjennomført ekkel og forstyrrende gjennom hele filmen. Ellers vil jeg anbefale deg The Orphanage.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Exorsisten så jeg for første gang i fjor. En film som på en måte har blitt ødelagt av at jeg har sett så mange deler av den gjennom parodier etc. Det eneste jeg ble satt ut av, er det ansiktet som popper opp to(?) ganger og da hu gikk ned trappa "baklengs".

Badnobbit: Den dama er ikke så jævli den andre gangen du ser den. Noe som er verre i den scenen er lydbildet i det han går inn på badet. Uutholdelig FÆLT!

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Hehe, det er to ting som er blitt lagt til i den nye versjonen, og som bare gjør den dårligere. Se heller den gamle. Synes ikke det er bø-øyeblikkene som gjør filmen, den er bare generelt ubehagelig fra ende til annen. Den føles så guffent virkelig.

Lenke til kommentar
Exorsisten så jeg for første gang i fjor. En film som på en måte har blitt ødelagt av at jeg har sett så mange deler av den gjennom parodier etc. Det eneste jeg ble satt ut av, er det ansiktet som popper opp to(?) ganger og da hu gikk ned trappa "baklengs".

Badnobbit: Den dama er ikke så jævli den andre gangen du ser den. Noe som er verre i den scenen er lydbildet i det han går inn på badet. Uutholdelig FÆLT!

Jeg ble skikkelig skremt! Så jeg tar opp filmen, så tenker jeg dette blir gøy. Så hører jeg den lattern, så legger jeg den tilbake i hyllen, eller stapper den panisk inn. Så ser jeg meg rundt og setter på noe hyggelig :ermm:

Lenke til kommentar

snakker derre om den nye eller orginalen ?

Lenke til kommentar

Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

I så måte.

Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...