Gjest Mr Nipples Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Å beføle (kile/stryke) brystvortene har jeg funnet ut er ganske så digg. Problemet er bare at det tar ikke mange sekundene før den deilige følelsen går bort, og jeg må vente lenge til jeg kan gjøre det igjen. Så folkens, noen som sitter på noen saftige tips for stimulering av brystvortene, som gir mer enn noen sekunder nytelse? Evt, hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ikke at det er så lett da Lenke til kommentar
Gjest Bævern Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hehe, dette er jævlig digg ja. Jeg må fokusere på et spesielt punkt på brystvorta for å få 'optimal' effekt da, men ellers funker det nesten som å runke, man må jobbe ei stund, så tar det helt av til slutt. Etter dette blir iallefall jeg sår, og må vente opptil en uke før jeg er klar til en ny runde... Oppdaget dette for noen år tilbake, og har gjort det så ofte jeg kan siden da. Funker også å ha noe deilig, avslappende musikk i bakgrunnen, eller tenke på ting som påvirker deg sterkt på en eller annen måte, seksuelle fantasier eller ting du gleder deg til. Anbefaler alle å prøve dette, og bruke litt tid på det, for det er utrolig deilig. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hehe i starten tok dama meg mye på nipplene and i was like wtf.. likte det ikke, syns det var mer ubehagelig enn noe annet. Hu var ganske overraska at eg ikke likte det siden hu elsker å ta på sine eg å når eg tar på hennes:P Vett da faen om hun har noen spesielle metoder kose å gnir nå bare og elske det vist:P skal vel ikke vere vanskligere Trudde ikke det var så mange andre menn så likte dette heller. Kanskje eg skal gi det et nytt forsøk å venne meg til det:P alltid gøy me nye gøye ting. Men stresse ikke me det;D Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Dette blir for homoerotisk for min del. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette blir for homoerotisk for min del. Jaha, hvis å runke ikkje gjer deg homo ser eg ikkje korleis det å tafse på seg sjølv andre plasser er noko meir homofilt. Kan ikkje sei eg har prøvd noko særlig på det sjøl, men hvis du liker det, for all del go for it. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skjønte ikke helt den her, åssen var det du skulle stimulere nipplene ?? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oscar_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Synes det er herlig å enten stimulere dem selv eller at madammen gjør det..slikke, stryke med en våt finger, klype litt når de er blitt skikkelig stive... alldeles herlig :-) Jeg gjør det alltid når jeg runker, og ellers nyter det når madammen koser med meg... bankers måte å bli opphissa på ihvertfall ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg