daniel1812 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei, jeg lurte på om hvor er det man kan skaffe mopedlappen billig i Oslo? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Lese... Er vel fasiten, noe jeg tror du skjønner? Uansett så er det vel Risløkka trafikkstasjon man må til for å ta den? Eller er det sånn idag at man også må ha timer hos en kjørelærer? :| Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Lese... Er vel fasiten, noe jeg tror du skjønner? Uansett så er det vel Risløkka trafikkstasjon man må til for å ta den? Eller er det sånn idag at man også må ha timer hos en kjørelærer? :| men hvor mye koster det? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Start med å les du gutten min, også får vi ta dette senere. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha. For alt du vet kan han ha lest allerede. Du må ta et grunnkurs først, og så et par timer med kjøring, og mørkekjøring. Rundt 200 for å ta bilde til sertifikatet, og 3-400 for å ta prøven. Tror jeg betalte rundt 6000 for alt. Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://www.kursagenten.no/3/Forerkort-moped-387.aspx er sikkert noe i din retning der. Om du tar deg en tur til Asker kan du få den for 6000 ,- går over en helg + en ukedag med langkjøring (7 timer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå