Goliath Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har en del MF-kluter og noen Cobra Guzzler tørkekluter som er skitne fra i fjor. Hva slags metode er best for å vaske dem rent for polish, voks etc.? Ønsker helst en metode uten å investere penger i spesielle vaskemidler. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Minst seksti grader, og hvis du ikke har eget microfibervaskemiddel, bruk Milo Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Leste en artikkel på Wiki at man ikke skulle bruke tøymykner men Milo er vel ikke helt det? Fungerer Milo bra da den ikke inneholder enzymer som ødelegger tøyet? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Milo ullvask er vel så langt fra tøymykner som det kommer Jeg vasker såpebeholderen i vaskemaskinen hver gang jeg skal vaske MF o.l, slik at ikke rester av skyllemiddel kommer i kontakt med vasketøyet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 "Alt som tåler vann, tåler Milo" Flotte saker! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 "Alt som tåler vann, tåler Milo" Flotte saker! det jeg skulle si Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Njah, blir ganske stor forskjell på resultatet etter Milo kontra f.eks Micro-Restore Men som sagt, heller Milo enn f.eks OMO! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Njah, blir ganske stor forskjell på resultatet etter Milo kontra f.eks Micro-Restore Men som sagt, heller Milo enn f.eks OMO! Har jeg ikke sagt noe imot. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Blir litt forvirret her.. Noen sier at det skal vaskes på 30c da høyere temp. gjør at stoffet "krymper" (Cobra sier dette) Noen sier 60c Noen sier 95c (mener å ha lest dette på Lilleborg sine sider) Hva er "riktig"? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I Meguiar's pleide vi å si 60 grader, men erfaringsmessig tåler alle MF jeg har testet 90 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå