EG-s Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fikk tak i et keysonic 340BT tastatur, i løpet av fire dager har det brukt opp to sett 2xAAA batteri. Med et nytt sett batteri tar det 3-4 timer med lite bruk før lampen blinker om lavt batteri. Noen andre som har samme type tastatur? Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har samme tastatur, men har ikke problemer med batterikapasiteten. Det går ann å sette tastaturet til å gå i sleep mode hvis du ikke bruker det i 15 minutter eller noe sånn. Men jeg tror det skal være skrudd på by default. Jeg har derimot masse andre problemer med mitt keyboard. Mousebutton 1 henger seg opp hele tiden, og klikker sporadisk av seg selv. Blir helt umulig å se film i media player classis f.eks. hvor filmen blir satt på pause om man klikker på venstre museknappen. Internett surfing blir også vanskelig siden musepekeren klikker seg ut av tekstbokser o.l. av seg selv. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå