d0ppler Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg vil anta at det er skriveprogrammet til journalisten som har gjort denne oversettelsesbrøleren, uansett er det jo litt søtt : http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=562814 Sjekk ut firkanten "Vi tester" litt ned på siden. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja der er det mye morro Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette minner meg bare om han som fikk 50mm Zuiko til 750,- fra Netshop.. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette minner meg bare om han som fikk 50mm Zuiko til 750,- fra Netshop.. Hvem? Meg? Har hatt mye moro med den de siste ukene Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå er det jo lydogbilde.no som har hatt testen Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå er det jo lydogbilde.no som har hatt testenUten at det gjør så mye fra eller til... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hele denne "testen" er full av rare formuleringer. F.eks. denne, i omtalen av Nikkor 50mm/1.4: "Optisk uskarphet ved full brennvidde" hehe Edit: Og om samme objektiv sier de: "Nå har mange av Nikons kamerahus en egen autofokusmotor, men eiere av Nikons tidligere modeller, for eksempel D40, D40x og D60, mangler en slik. Endelig et portrettobjektiv som passer også til brukere av Nikons noe eldre kameraer altså!" De tror altså at D40-D60 er eldre modeller som kom før Nikon så lyset og bygget inn motor i huset Endret 11. mai 2009 av ozone Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 En annen type linse vi vet etterspørres av mange, er et objektiv med stort zoomomfang. Four Thirds-linser gir for eksempel et meget kraftig skarphetsdyp selv ved større blenderåpninger. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hele den testen var jo god underholdning Full av gullkorn. Publisert på en søndag ser jeg, bakfylla mon tro? Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hele den testen var jo god underholdning Full av gullkorn.Publisert på en søndag ser jeg, bakfylla mon tro? Jeg stemmer mer for: skrevet/oversatt av noen som ikke har peiling EDOT: Kanskje det var henne: http://www.youtube.com/watch?v=NnRAIYtAGdU ? :!: Endret 11. mai 2009 av sveinmb Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 skulle tro vg hadde litt hoeyere kvalitetstandar oO Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 skulle tro vg hadde litt hoeyere kvalitetstandar oO WHoa! VG og kvalitet er ikke to ord det normalt er lov å bruke i samme setning. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hysterisk morsomt, selvsagt. Altså ikke den gamle videosnutten med hjernedød blondine, jeg snakker om VGs "tester". Men også veldig, veldig trist. Folkevilledning på sitt værste: En stor og ressursrik avis med et fagblad i ryggen vil jo gi fotfolket et inntrykk av at dette er kvalitetssikret info på øverste hylle. Ikke rart det kommer en del litt pussige spørsmål her på Akamforumet. Fy skam tiil både VG og Lyd&Bilde. -Lazy Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ser ut som artikkelen er fjernet? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ser ut som artikkelen er fjernet? javisst, de skjønte selv kanskje at dette blir for dumt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå