Gjest vond lukt Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hei, jeg har et problem med penisen min. Når jeg drar forhuden bak så lukter det vondt av penishodet. Jeg vasker den med asan menn såpe hver gang jeg dusjer men forsatt lukter den vondt. Jeg pleier å bruke papir til å tørke meg etter jeg har tissa, har sett at det av og til henger litt papir igjen som kommer i små biter bak penishodet.. Det er ikke mye , og jeg vasker det vekk. Kan det være derfor den lukter? Penishodet virker litt klistrete av og til og.. Noen ganger når jeg skal dra forhuden bak så er den så og si klistret fast og jeg må bruke makt for å få forhuden bak. Samme når jeg skal dra den fremfor igjen. Men dette skjer ikke hele tiden, kun av og til. Så, noen løsninger der ute? takker for svar. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Når du vasker med asan menn, vasker du da under forhuden? Hjelper jo ikke der om du bare vasker penis, forhuden ligger trygt og urørt om du selv ikke drar den tilbake under vaskingen. Ellers tror jeg ikke det er uvanlig at den blir "klistrete" og at det samler seg rusk og slikt der, bare vask den ofte. Gjerne for seg selv utenom dusj, om du dusjer sjelden. Jeg opplever aldri rusk, men det har nok en sammenheng med at jeg dusjer daglig. Ellers vet jeg ikke alderen din, men dårlig lukt kan ha noe med pubertet å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest vond lukt Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ja jeg vasker under forhuden og og spyler godt. Er 18 år gammel. Har vel hatt det i et års tid nå.. Dusjer 5 ganger i uka. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Man bruker vanligvis ikke papir etter at man har pisset, denne ideen er det gjerne kvinnfolk som har oppe i hodene sine. Hvorfor henger det ikke papir ved pissoarene f.eks. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Man bruker vanligvis ikke papir etter at man har pisset, denne ideen er det gjerne kvinnfolk som har oppe i hodene sine. Hvorfor henger det ikke papir ved pissoarene f.eks. Noen må faktisk bruke det, f.eks eldre menn som har problemer med at det drypper - så det er nok ikke unormalt. Til trådstarter: lukter urinen vondt? Isåfall kan du prøve å skylle litt etter hver gang du har tisset. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kan hende du vasker det for mye, overvasnking kan lede til at de naturlige sakene som er der blir borte og det kan da komme bakterier som lukter vondt, du kan også få kukost om du vasker for mye. Det er bedre å bare skylle den med vann når du dusjer og ikke bruk for mye såpe der Lenke til kommentar
Gjest Vond lukt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ok, hvor ofte skal jeg vaske den med såpe da? 1 gang i uka ? ellers bruke kun vann? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skyll med lunkent vann men uten såpe under forhuden etter at du har tisset eller runket, og det vil bli betraktelig mindre lukt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_vind_* Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har noen vurdert om lukt fra penis kan ha noe å gjøre med kosthold? Jeg merket dette nylig selv for et par dager siden, og lukta var tilstedeværende bare et par timer etter at jeg hadde vasket meg tidligere i dag. Nå har jeg en fornemmelse av at årsaken kan være inntak av rømme eller yoghurt, ettersom jeg i løpet av de siste dagene har puttet i meg disse stoffene nokså regelmessig...noe som ellers ikke inngår i kostholdet mitt. Det virker i alle fall logisk for meg, med tanke på syra som finnes i disse produktene og syra fra hva enn som måtte lukte fra pikken... Er det tross alt ikke slik at smaken på sæden kan påvirkes av hva du spiser? Tror i alle fall jeg er på sporet av noe Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Slitt ,ed såpe oi det jeøe tatt og nruk bare vann vann gjør at pisset ikke lkter vondt Endret 12. september 2009 av Overdox Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg synes ikke Asan mann gjorde godt nok rent de gangene jeg har testet den. Prøv å vask lemmet grundig i noen dager med såpe, eksempelvis Palmolive for men shower gel og se om det går bra og om problemet vedvarer. Skulle det bli for sterk kost kan du prøve Lactacyd flytende hudvask som erfaringsmessig fungerer like godt på det mannlige kjønn som det kvinnelige. Du finner også spesialprodukter for intimvask på apoteket om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
inventt Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ser dette er noen år siden, men jeg fant en greie som funka skikkelig bra! Les det som står på http://www.whydoesmypenissmell.com Anbefales å prøve! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ikke bruk papir når du pisser Det er ingen grunn til det, og det er gjerne kvinnfolk som gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå