Gå til innhold

Pentium 4 PC800 - minimum 3.0 GHz


Anbefalte innlegg

Hei Eksperter

 

Er det noen i dette forumet som hvet om INTEL kommer ut med lavere prosessorhastigheter en 3.0 GHz i Pentium 4 PC800 serien? :oops:

 

Fikk vite i dag at PC800 utgaven kommer kun fra 3.0 GHz og oppover, sikre kilder.

 

På forhånd takk

 

John Kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mye ytelsesøkning fra en P4 2.4 ghz 533fsb VS en P4 2.4 ghz 800fsb?

 

Lurer på å kjøpe 800fsb, men da blir hk'et 500kr dyrere, og vet ikke hvor overklokkingsvennlig det er...

 

Noen tips?

 

Litt bedre med 800fsb i noen applikasjoner men den har jo HT også som gjør den endel bedre!

Lenke til kommentar
Hei Eksperter

 

Er det noen i dette forumet som hvet om INTEL kommer ut med lavere prosessorhastigheter en 3.0 GHz i Pentium 4 PC800 serien? :oops:  

 

Fikk vite i dag at PC800 utgaven kommer kun fra 3.0 GHz og oppover, sikre kilder.

 

På forhånd takk

 

John Kr

 

På tide å revurdere dine kilders integritet ? ;)

Lenke til kommentar
hovedargumentet for lavere klokket 800Ghz versjonene er vel HT støtte?

Tok ikke den helt...

 

jeg forsår hvorfor :lol:

 

det jeg selfølgelig mente var at jeg antok at hovedgrunnen til at en person skulle ville kjøpe en 2.6 800Mhz bus P4 istedet for en standard 2.6 533Mhz bus er støtten for Hyper Threading i den tidligere nevnte prosessor...

Lenke til kommentar
det jeg selfølgelig mente var at jeg antok at hovedgrunnen til at en person skulle ville kjøpe en 2.6 800Mhz bus P4 istedet for en standard 2.6 533Mhz bus er støtten for Hyper Threading i den tidligere nevnte prosessor...

Nja, 50% raskere FSB er jo absolutt ikke å forakte det heller :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...