rubella Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har en LG 42" plasma tv med 4 hdmi utganger. Har lyst å prøve å koble stasjonær pc til denne. Har en stasjonær pc som er ca 3 år, uten hdmi utgang. Noen som vet hvilken kabel jeg trenger? Prøvde å koble til via RGB utgang, men det gikk ikke. Kom ikke bilde, til tross for at jeg skrudde ned oppløsningen på pc så mye som mulig. Hmm.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du trenger en DVI til HDMI kabel eller adapter. Lenke til kommentar
rubella Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Ok.. Er det noe spesielt annet jeg må tenke på i forhold til skjermkort og sånne ting? Eller vil en DVI til HDMI kabel passe for alle pc`er? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har en LG 42" plasma tv med 4 hdmi utganger. Det har du ikke, en TV har bare innganger. Det kan bli ganske forvirrende å ikke skille på hva som er inngang og utgang. Hvor hadde du "RGB utgang"? Hvis du tenker på en inngang på TV med rød, grønn og blå plugger så er ikke det RGB, det er komponent. Og en PC har normalt ikke hverken RGB eller komponent utgang til TV (men det kan finnes). Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det du må huske på er at du ikke vil få lyd gjennom en dvi - hdmi kabel, til det må du ha en annen kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå