Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan blir vagina etter fødsel?


GasMask

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du (TS) er tydligvis ikke gammel/moden nok til å få unge.

Burde ikke tenke så mye på hvor trang hun blir etterpå, heller tenke på at dere har en unge sammen, som burde være nok. Så får dama heller trene opp musklene som jeg tror er fult mulig og som andre har nevnt.

 

Kan se for meg samtalen hvor du og dama de diskuterer å få unge.

Dama: Så hva føler du, skal vi få en unge sammen?

TS: Nei, du blir ikke som du var før i musa og jeg vil ikke føles som jeg stapper kuken min inn i en tunnel!

Dama: *klikker fullstendig å raser ut av leiligheten*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest hogaboga
Fullstendig bullshit! Hvor mange mødre har du ligget med, dicktator?

 

:!:

 

Jeg lå med morra til en kompis engang og HU var trang! Har aldri vært bort i noen trangere enn hu :p

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Vil bare ikke ha følelsen av å stappe kuken inn i en tunnel.. :p

 

Du er seriøst ikke helt god! Stakkars henne som har deg som kjæreste! Alt du tenker på er sex, fy faen as... her skal hun bære frem barnet ditt og du disser henne på nettet. Jeg hater folk som deg, og hadde dama di visst hvordan du holder på på nett så hadde hun neppe likt deg godt hu heller. Gå fra henne, hun fortjener bedre.

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

fødsel har ingen langtidsvirkende effekt på musa.

 

Får musa en periode til å "hente seg inn igjen" så blir den god som ny.

Dersom du har hatt jevnlig sex med noen som har hatt lite sex før deg så har du kanskje lagt merke til

at hun er veldig stram i starten, men etterhvert forsvinner mye av den strammheten. Det er fordi du

utvider henne jevnlig. Dersom dere går uten sex en stund så vil hun bli like stram igjen.

 

Med samme mynt er jenta "løs" noen måneder etter fødsel, og sexen dabber litt av men etterhvert vil hun få samme form som hun hadde.

Da gjenstår bare problemet med å klare å beholde et fungerende sexliv i marerittet en nyfødt og småbarn medfører.

Det er langt større utfordringer enn løs mus du har foran deg, desverre =)

 

Forøvrig;

ikke bry deg om alle de whiteknights som hyler om hvor forferdelig du er som person som tenker på deres sexliv.

Det er en helt legitim bekymring å tenke på hvordan samlivet deres vil være etter at dere har blitt foreldre og ikke 

skam deg over det. 

 

Andre nevner også at de har opplevd å bli strammere etter fødsel og dette har jeg hørt fra andre jeg kjenner. Jeg har forstått det dithen at det avhenger av hvordan hun blir sydd etter fødsel (de fleste revner, tross alt, kontrollert). Husk også å be om en annenhånds vurdering av stingene - dette skal være vanlig rutine men jeg vet av erfaring at denne rutinen ikke alltid blir fulgt opp. Dersom evt skjevheter ikke blir oppdaget i tide må de vente til det gror for å reparere det senere. Dette kan få alvorlige konsekvenser da arrvev kan forstyrre for jenta sin evne til å oppnå orgasme.

 

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten diskuterer hvordan vaginaen blir etter en fødsel. Jeg mener den blir utvidet for alltid etter en fødsel, mens kjæresten min mener at den trekker seg tilbake etter en stund. Hva er rett?

Mange opplever å bli trangere.

 

Edit: Bidro til massiv nekro... Jaja.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...