Zhensic Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei! Jeg har i lengre tid tenkt å begynne med trening, men det har det aldri blitt noe av. Jeg er 13 år, ca 170 cm høy og veier 50 kilo. Hva bør jeg trene? Hvor mye? Håper på svar, og btw jeg har ekstremt dårlig kondis tar 60 meteren på 11.58 (flau), klarer ca 10 armhevinger (ikke helt nede med nesa). -Thomas- Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Begynn med ein form for sport, ellers er det bra å jogge eller gå turar på fjellet. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 ingen flere svar? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er vel ikke verre enn å finne deg en sport du er interessert i, og prøve det ut. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke begynn for hardt - da blir du fort demotivert Tren med andre, da er det mye lettere enn når du trener alene. Som HValder sa, begynn med en idrett. Du kan spille fotball, trene friidrett, en form for kampsport, skøyter, ski (litt feil sesong ja), sykling, det du måtte ønske. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 ja, glemte å si det .. jeg har gått i fotball, håndball og friidrett men ingenting av dette intereserer meg men alle vennene mine går på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå