Ztinehihi Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Syntes Lucas/Lukas er veeldig fint Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Romeo og Julie. Adam og Eva. Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Når jeg får barn, blir det ett av disse.. Jente: Ariel (garantert!) Beatrice, Emma, Angelica, Anna, Erica, Katrin, Rebekka Alexa Gutt: Kasper (garantert!) Jesper, Nure, Kristian, Alexander Jeg hater navnet mitt, Tonje. Skal bytte ^^ Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Ask_og_Embla Lenke til kommentar
Gjest Elise Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei Her er mine favoritter, som jeg vil bruke på noen av mine barn. jentenavn: Sofie Leonora Andrea Victoria Isabella Karolina Jacholine (Dansk) Elonora Leonora Aurora Aurora Isabelle Guttenavn: Simen Leonard Fred Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvis jeg fikk tvillinger skulle de hete Kevin og Dorothy. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Nei, Kevin og Dorothy. Og forresten, jeg anbefaler å ikke kalle han Lukas/Lucas. Han kommer til å ha 16 navnebrødre bare i klassen sin. Endret 15. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå