Bata Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sønn etter Eva, Even og datter etter Martin, Marte. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Når det gjelder jentenavn liker jeg Odessa og Konstantina, men de er litt hva du kaller for "eksperimentelle" (i den forstand at de er uvanlige), spesielt er jo førstnevnte egentlig en by, men en vakker by, og et vakkert navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tqhaLao9 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Takk for svar, alle sammen! Odessa er interessant. Liker ikke heelt ordlyden av det, men det er spesielt og ganske fint. Siden det nærmer seg termin, har jeg tenkt en GOD del på navn de siste dagene, og jeg tror jeg går for Endret 19. desember 2009 av Slettet-tqhaLao9 Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mine favoritter er vel: Jente: Cedeline Valentine Gabrielle Gutt: Tom Josh Jack Peter Lenke til kommentar
Admin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker godt Kornelia og Hannah for jenter. For gutter er det vel Henry, Jonas og Henrik ;D Men de passer vel ikke så godt hvis de skal uttales på engelsk. Jeg synes Ava og Martin var fine, spesielt hvis de ligner på noen slektninger sine navn Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har noen tips til gutte navn jeg: Lucas/Lukas og Brian (uttales bri - an på norsk) Eller rett og slett bare Sindre, kalt opp etter meg. hehe Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg synes jentenavnet Aurora er nydelig. Synes og Yvonne er fint (mitt eget navn), men du ville ikke ha navn på Y så. Endret 14. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tqhaLao9 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Yvonne: Jeg liker navn på Y, men ikke om det er unødvendig. F.eks. Ayda. Riktignok er uttalen litt forskjellig, men jeg ville uttalt det som Aida uansett. Yvonne derimot, må skrives med Y, synes jeg. Ganske fint, og det uttales lett på engelsk. Men det har ikke den ordlyden jeg har tenkt meg. Hva med William? Er det noen her som vet noe om navnets opprinnelse? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Wikipedia er en fin side. http://en.wikipedia.org/wiki/William_(name) Lenke til kommentar
Chuck_Bass Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lotte, Lotta eller Lotte Lise. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ser ikke helt grunnen til å velge "K", forran "Ch", ser så ufattelig mye penere ut på papiret. - Christen. - Christoffer. - Cecilie - Marius - Nils - Michael (Utales jo likt på begge språk: "Mika-el".) - Marianne. De navnene jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Trude_* Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har tvillinger , gutt og jente - og de heter Theo og Leah Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Simen er litt morsomt med tanke på hvordan navnet blir sagt på engelsk. Altså sagt Simen og ikke Simon. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Eva-Marie <etternavnet> (Kanskje litt vrient å utale på engelsk) Veronica Samantha Tone Amanda Har ikke lest igjennom hele tråden, så navnene er kanskje nevnt fra før av. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg synes Jonathan og Mio er fine guttenavn. Faktisk de fineste guttenavnene jeg vet om. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Åsne Sunniva Live Kristianne Torje (heiter det sjølv... ) Grunde Brage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå