LucarioX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har spilt endel Flight Simulator i det siste, men blitt veldig lei av å spille med tastatur. Har prøvd å spille litt med PS3 kontroll, noe som funker mye bedre, men finner ikke drivere til Windows 7. Noen som vet hvordan det er å spille med Joystick? Gir det en realistisk opplevelse? Er det vanskelig? Noen som kan anbefalle en Joystick til bruk med Flight Simulator X? Finnes det noe som er bra, men som ikke er så dyrt? Helst ikke over 1000kr? Takk! Endret 10. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er imperativt at man spiller flyspill med stikke! Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Har spilt endel Flight Simulator i det siste, men blitt veldig lei av å spille med tastatur. Har prøvd å spille litt med PS3 kontroll, noe som funker mye bedre, men finner ikke drivere til Windows 7. Noen som vet hvordan det er å spille med Joystick? Gir det en realistisk opplevelse? Er det vanskelig? Noen som kan anbefalle en Joystick til bruk med Flight Simulator X? Finnes det noe som er bra, men som ikke er så dyrt? Helst ikke over 1000kr? Takk! en knall god joystick jeg vet om er: denne som er ganske dyr, men koster under 1000 kroner, en annen billigere, men dog helt okei joystick er denne som koster rundt 300 kroner. begge funker til vista, og helt sikkert til Windows 7, bare å søke etter drivere til W7 EDIT:ser at linkene ikke fungerer, er nye her så vet ikke helt åssen systemet fungerer uansett her er den første og dyreste: https://prisguiden.no/product.php?produc...9&cat_id=39 og her er den billige: https://prisguiden.no/product.php?produc...6&cat_id=39 begge anbefales, men ettersom jeg ikke er en "seriøs" gamer så funker den billigste helt greit for meg Endret 12. mai 2009 av walt1brg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Tusen takk for svar! Tror jeg går for den billigste der Er den god å spille med, hva er den største forskjellen mlellom den billige og den dyre? Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tusen takk for svar! Tror jeg går for den billigste der Er den god å spille med, hva er den største forskjellen mlellom den billige og den dyre? den største forskjellen er jo såklart at den dyreste har egen hendel for gass, men det setter ikke jeg så høyt. annet så er det at på den dyre er at det er litt flere knapper, pluss at de er litt bedre plassert osv. men uansett, kjøp den billige, du vil ikke angre, den er verdt pengene, den er mer en god nok for "vanlige" personer som bare spiller flysim for å ha det gøy, i motsetning til de som spiller det 24/7. viss du selv vet at du kommer til å bruke enormt mye tid på flysim spill så går du for den dyre. your choice uansett jeg har den billige, og er sueprfornøyd, flere av vennene mine som også sier den er digg osv.... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Da går jeg for den billige Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå