jonmathias Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har fått et problem med Bittorrent Problemet er at torrenter stopper opp på 99,9% og så står de bare der og går ikke videre, og hvis jeg lukker Bittorrent og starter det på nytt, så begynner torrenten på 0% igjen.. slik er det hele tiden! stopper på 99,9% og begynner på 0% om jeg starter Bittorrent på nytt. Noen som har vært ute for det selv? eller har noen tips om hvordan det kan fikses? Endret 10. mai 2009 av jonmathias Lenke til kommentar
Mats13 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 du kan jo alltid prøve et annet torrent programm? www.utorrent.com mye berde + bedre oversikt!! (også mulighet for pause av torrents ^^) Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 du kan jo alltid prøve et annet torrent programm? www.utorrent.com mye berde + bedre oversikt!! (også mulighet for pause av torrents ^^) har brukt Utorrent før, og det er omtrent helt likt Bittorent. Er ikke mye forskjell som jeg kan se, men jeg skal gjøre et forsøk;) Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 du kan jo alltid prøve et annet torrent programm? www.utorrent.com mye berde + bedre oversikt!! (også mulighet for pause av torrents ^^) har brukt Utorrent før, og det er omtrent helt likt Bittorent. Er ikke mye forskjell som jeg kan se, men jeg skal gjøre et forsøk;) Hei! Kan man åpenlyst diskutere torrents og slikt på dette forumet? Mvh Robert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 utorrent og bittorrent er helt lovlige programvare som kan diskuteres her inne selvsagt. Man kan diskutere biler med store motorer selv om disse brukes av kriminelle til ulovlig aktivitet. Å diskutere og linke til ulovlig materiale er derimot strengt forbudt her inne. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå