Gå til innhold

Går denne PC'en best på alle spill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crysis kan du nok glemme, men COD og Left4dead går fint. 4870x2 er som navnet tilsier 2stk. 4870 i Crossfire.

Ergo...

Crysis er et relativt grisetungt spill som få faktisk kan spille på maks i høy oppløsning med GOD fps. Ikke 15-30 som mange skryter av og som jeg vil anse som tull i et førstepersonsspill.

Jeg hadde selv et 4870x2, dog med en PHII940 og fikk dårligere resultat i Crysis med denne kontra en Phenom 9850 og Gtx280 @stock.

Setter du ned innstillingene noen hakk så vil det nok fungere fint. Komponentene du skal ha er også noe av det beste som er å få pr. i dag så det burde si seg selv at det du nevner vil gå glatt sammen med de ;)

Flott at du OMSIDER skal kjøpe maskin :D

Lenke til kommentar

Selv om du ikke kan kjøre crysis på max, kan du kjøre det i dx9 mode, skru av all AA i selve spillet, sette AA og quality på max i catalyst control center, og så laste ned ultra high mode for crysis. Dette vil gi MYE bedre grafikk enn vanlig samtidig som du vil ha 40 fps+

Dette fungerer bra for meg i hvertfall med 2 4870 i crossfire og en oppløsning på 1920*1200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...