RasmusKRiis Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Var på mølen idag, ganske fint der, og jeg tok en del bilder. Her er et av de. Hva synes dere? Lenke til kommentar
RRiis Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Utrolig fint bilde! Mange detaljer og se på og jeg liker lyset kjempe godt! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Likte skyene! Skarpt og fint, og fine farger. Kunne godt tenkt meg litt mer himmel Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Vakkert...! Ikke noe å si på det, fra mitt syn. Men jeg ville gått der flere ganger, og tatt fra flere perspektiver. Det første jeg ville prøvd var å kutte bunnen en god del(litt under midten) og fått med mer av himmelen. Så ut til å være relativt dramatiske skyer! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Vakkert...! Ikke noe å si på det, fra mitt syn. Men jeg ville gått der flere ganger, og tatt fra flere perspektiver. Det første jeg ville prøvd var å kutte bunnen en god del(litt under midten) og fått med mer av himmelen. Så ut til å være relativt dramatiske skyer! Ja kanslkje jeg skulle fokusert mer på himmelen, men jeg synes det var så mange fine detaljer på bakken at jeg fokuserte på forgrunnen isteden for himmeln og da skyene.. På dette bilde har jeg fokusert mer på himmelen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1108652 Endret 12. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Joda, men da skulle du heller gått lenger vekk fra den lille pytten. Da hadde du fått bakgrunnen skarpere, samtidig som forgrunnen er skarp. Men synes absolutt ikke det er noe feil ved dette bildet! Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Synes dette var det beste av de to. Nydelig forgrunn,mye å se på. Nå pleier jeg stadig å mase om at folk skal kutte himler både her og der,men den her var så dramatisk,at jeg skjønner at folk vil se mer av den. Selv synes jeg forgrunnen holder alene. Endret 12. mai 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes det var litt uklart, kunne likt dette godt om det var litt skarpere. Ellers var det bra Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes det var litt uklart, kunne likt dette godt om det var litt skarpere. Ellers var det bra Burde jeg skarpe det litt opp? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes det var litt uklart, kunne likt dette godt om det var litt skarpere. Ellers var det bra Burde jeg skarpe det litt opp? hvis bildet i utgangspunktet er uskarpt blir det bare værre/merkeligere Lenke til kommentar
telealf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 For meg funker det bedre i kvadratisk form ved å kutte vekk hele nederste del. Da blir det også et slags samspill mellom den lille flekken sjø og venstre del av vannpytten (ikke et stort poeng riktignok). Ellers ville jeg nok ha senket perspektiv så mye at fliken av sjø/vann ble borte, da jeg synes denne virker forstyrrende. Kankje kunne det da også ha vært gjort mer av den trekanten som vanndammen/kløfta danner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå