564215 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kjøpte meg en ny telefon i går. En Sony Ericsson W595 Ruby Black. På det man kan kalle "skrivebordet" på telefonen (kommer ikke på hva annet jeg kan kalle det), så er det en knapp for "Medier", en for "Meny" og en for "ENTRY". Det er irriterende at sistnevnte ligger under samme knapp som "tilbake", så hvis jeg skal klikke meg tilbake fra et eller annet og klikker for mange ganger så havner jeg ofte innpå Entry uten at jeg egentlig vil det. Går det ann å få byttet snarveien som heter "entry" til noe annet? Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kjøpte meg en ny telefon i går. En Sony Ericsson W595 Ruby Black. På det man kan kalle "skrivebordet" på telefonen (kommer ikke på hva annet jeg kan kalle det), så er det en knapp for "Medier", en for "Meny" og en for "ENTRY". Det er irriterende at sistnevnte ligger under samme knapp som "tilbake", så hvis jeg skal klikke meg tilbake fra et eller annet og klikker for mange ganger så havner jeg ofte innpå Entry uten at jeg egentlig vil det. Går det ann å få byttet snarveien som heter "entry" til noe annet? Nei, det går dessverre ikke. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor kjøpe et entry-produkt når du ikke vil ha et entry-produkt? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hvorfor kjøpe et entry-produkt når du ikke vil ha et entry-produkt? Har vel aldri skrevet at jeg ikke vil ha entry-produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå