Gå til innhold

Hvordan kvitte seg med en stygg LBA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste tipset er å komme seg ut å ta bilder; man blir ikke bedre fotograf av å sitte hjemme å lese anmeldelser på nettet. Jeg går da ut i fra at målet er å bli bedre fotograf, ikke samle objektiv. :)

EDIT: Når det er sagt så har jeg en handleliste på 10-30K i litt varierende prioriteringsgrad for de neste 2 årene. :whistle:

Endret av Grizzmo
Lenke til kommentar

Du lever bare en gang :thumbup:

Når jeg starta tenkte jeg at "hm, var litt lite i fotoveska her", og kjøpte mer utstyr. Så ble veska stappfull, så jeg tenkte "hm, må kjøpe en sekk". Nå tenker jeg "hm, sekken er litt tom". Forslag til løsning på problemet? :p

Lenke til kommentar
Du lever bare en gang :thumbup:

Når jeg starta tenkte jeg at "hm, var litt lite i fotoveska her", og kjøpte mer utstyr. Så ble veska stappfull, så jeg tenkte "hm, må kjøpe en sekk". Nå tenker jeg "hm, sekken er litt tom". Forslag til løsning på problemet? :p

Jeg klarer egentlig ikke å se at det skal være noe problem her. Bare fortsett som du har startet, du har jo allerede funnet løsningen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Overhode ikke noe problem,LBA stopper automatisk når du har fylt opp den aller største fotosekken som finns på markedet :)

Nei. LBA stopper når du er død, eller når du har alle objektivene du vil ha akkuratt nå, og noensinne fremover.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...