Gå til innhold

Noen spørsmål rent teknisk... (Kjøp av stasjonær)

Anbefalte innlegg

Hei,

Har skjønt at min bærbare pc ikke kommer til å duge i lengden med både skole, spill og video/lydredigering, så har bestemt meg for å gå til innkjøp av en stasjonær pc. Må si jeg er ganske så grønn på det rent tekniske når det gjelder pcer, så har noen spørsmål:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=103578

Dette er pcen jeg vurderer, jeg er ikke en som stiller så enorme krav til pc, og lagringsplass, CPU og Blu Ray ser bra ut, men ville jeg dra nytte av å kjøpe enda et skjermkort, enten av samme type som det allerede er, eller kjøpe to andre, eventuelt om det vil virke i det hele tatt med kortinngangene som finnes. Og, vil det være enkelt å legge til mer minne?

På forhånd takk,

Endret av herman1004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil uansett anbefale den her isteden. Ønsker du kan du legge inn andre ting som du logisk ser av skjermbildet. Jeg ville endret strømforsyningen til MIST sin på 650W. Forøvrig holder den til veldig mye.

Ferdige PCer er ikke bare å oppgradere. Mye grunnet plassmange på hovedkortet og ikke minst begrenset strømfprsyning. 9600Gt kan brukes til under middels spill feks CIVIV og den slags. Med engang du skal kjøre et skytespill feks på den skjermen som følger med; da må du ha lav oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...