Gå til innhold

Kjøp av ny maskin. 13,3". Usikker.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ute etter en ny maskin, og valget har nok falt på en Lenovo SL300, men er litt usikker på hvilken utgave jeg skal velge. Grunnen til at jeg har valgt SL300 er fordi jeg vil ha en liten maskin som er lett å få med seg fra sted til sted. Samt at det ser ut til å være god batteri tid på maskinen.

Maskinen kommer til å bli brukt til surfing med en del faner, mail, musikk, film og noe spill.

Om jeg betaler 8.000 eller 9.500 spiller ingen rolle for meg, så lenge jeg får en maskin jeg kan være fornøyd med.

Er åpen for andre merker også, men hører ofte at Lenovo leverer kvalitet, så man får det man forventer.

Men en ting jeg er litt usikker på er hvordan overgangen fra 15" med 1400 x 1050 oppløsning til en 13,3" 1280 x 800 vil bli. Noen som har noen formening om dette?

På forhånd, takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, den leveres også med LED, men etter å ha rotet litt rundt på nettet ser det ut til at utgavene med P8600/T9400 og Geforce M9300 ikke fås med dette. Jeg ville dog kontaktet en forhandler, feks Amentio eller Netshop, og spurt om dette stemmer, for det høres veldig merkelig ut...

Lenke til kommentar

Sitter på gjerdet og vurderer en 13.3" selv. Har hørt litt pes om byggekvaliteten på SL300. Det er ikke som det var før med Thinkpads :-(

Så jeg tror jeg ender opp med minste Macbook og Bootcamp.

(Macbook har 9400gm kort)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...