ThunderTwig Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei, Kanskje kameraet mitt har fått seg et slag for mye, men det har uten forvarsel begynt å ta litt merkelige bilder. Den hvite (og blå) blir lilla, og alt er veldig lyst og matt. Eksempel: Noen som kan identifisere hva problemet kan være? Har forsøkt å konfigurere hvitbalansen med en funksjon på kameraet der jeg skal knipse mot noe helt hvitt, og til og med prøvd å nullstille kameraet til fabrikkoppsett, uten hell.. Alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det hadde jo vært kjekt og vite hvilken kamera du har og hvilken type minnebrikke du bruker. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 formatter minnebrikke, evt prøv med annen minnebrikke Lenke til kommentar
ThunderTwig Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ah, naturlich! Kameraet er et Nikon Coolpix P4, og minnekortet er et SanDisk Ultra II. Regner med utstyret ligger litt under par på denne siden EDIT: Forsøkte full formattering på minnekortet, men det så ikke ut til å hjelpe. Tok et bilde ut vinduet for å teste; himmelen er fortsatt lilla, og det grønne er unaturlig grønt. Endret 10. mai 2009 av ThunderTwig Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er ikke utstyret det kommer an på,men fotografen som tar bilder Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det bare hos meg at Virusprog spretter opp med en advarsel når jeg klikker på bildet? Altså det siste. Norton sier følgende: http://safeweb.norton.com/report/show?url=ggpht.com Lenke til kommentar
ThunderTwig Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Oi! Ikke bra.. det ligger via Picasa, men jeg fjerner det for sikkerhets skyld. Har jo eksempelbilde lenger opp også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Det er flere bilder med link som gir virusmeldinger,alle har samme adr. "ggpht.com" Endret 10. mai 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå