K44B Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har irritert meg i 1 time nå.. kommer ikke på hva det heter! ordet jeg skal frem til er liksom det motsatte av paranoid.. det er ikke naiv!!! f.eks. vis ei mor lar ungen sin være ute til 2 om natten og han e 5 år så er hun ......... Vil noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 en dårlig mamma. uomtenksom? Lenke til kommentar
K44B Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nei det er et ord. Liksom motsatte av paranoid..! godtenktende liksom.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) naiv? Edit: Oh crap. Endret 10. mai 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
K44B Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 har det på tunga!! jevli irriterende Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Tviler litt her, men prøver på dumsnill? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Hmm... kva om me set det upp som ei likning!: x = ord me vil fram til x = paranoid * -1 x = -paranoid x =.... hmm nei... Ja no fekk eg det ogso på tunga! Men eg kjem ikkje på det... Eg fant eit ord som eg kanskje ville nytta; godtroande... ? Åh, fan det står allereie... bæsj.... nei det ble feil igjen. Mitt beste er godtroande. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kan egentlig ikke tenke noe annet enn naiv/godtroende, men jeg prøvde synonymordboka. Det er et "negativt" ord du mener eller? Lettlurt? Blåøyd? Er ikke stort annet.. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Nå. fant du ut hvilket ord det var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå