Mobilla Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Min 6110 Navigator begynner å nerme seg pensjonsalder allerede etter halvannet år... Jeg har sett på HTC toch pro og SE Experia, men disse koster en formue uten abonement. Jeg har ikke råd til å betale i dyre dommer månedlig for en telfon. Vil også helst beholde SmartTalk abo, fordi jeg synes det er gunstig. Ikke vil jeg miste mailadressa hos netcom heller, fordi det er den alle kjenner... Men disse abonnementene er jo heller ikke lette å bli klok på. Har jo inntrykk av at de er ganske like hvis man ser helhetlig på de. Så basicly... Finnes det noe billigere alternativ å se etter? Er ikke så fristet av iPhone - synes den har mye dilldall rett og slett. Mp3 spiller er ikke viktig for meg, fordi jeg er så lydkresen at jeg har en egen spiller til det. Godt kamera er ikke noe å gråte over, men det er ikke så viktig at jeg føler det er nødvendig å bruke en formue på det. E-post og sånt er greit å kunne bruke. God kalenderfunksjon er viktig. Stor skerm er viktig. Er det touch må den være tydelig fordi jeg ser dårlig. Synes jo mange av de telefonee på dagens marked nå har mye små skjermer. 6110 har fin str. på skjermen. N95 har også det, men den synes jeg virker veldig lite solid. Oppsummert ønsker jeg en telefon med: - stor skjerm - med god gjengivelse - Ikke den heftigste mp3 spilleren eller det heftigste kameraet. - Gode epost muligheter. - God kalender og avtaler som vises i displayet. - GPS eller en eller annen form for kartfunksjon - Mest mulig solid. Jeg er ikke vant til qwery, men det behøver ikke være et problem å venne seg til det. Jeg har vel en følelse av at jeg er dømt til en dyr telefon... - Så solid som mulig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Når du sier god skjerm tenker jeg umiddelbart på skjermkongen, Samsung Omnia HD. Når du så sier ikke så høy pris går tankene over på Nokia 5800 XpressMusic og LG KP500 Cookie. Lenke til kommentar
Mobilla Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Hei, og takk for tips . Jeg har talt litt penger, og har kommet til at jeg MAX kan avse fem lapper. Er litt nysgjerrig på Diamond 2 egentlig, men den er jo ikke i butikkene ennå. Jeg tenker touch pro fordi den har tastatur... Men jeg må stå med lupe i ene hånda og betjene med den andre... Men jeg skal lese litt om modellene du oppgir også. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har Nokia 5800 og er storfornøyd. Skulle gjerne hatt litt mer lysstyrke i skjermen, men det greier seg. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 HTC Touch Diamond 2 skal komme inn hos MPX i morgen. Etter det jeg har lest er dette en topp telefon. Jeg kan si deg litt mer om den når jeg får den. Lenke til kommentar
Wolf2 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg kjøpte en pent brukt Xperia på QXL for 3000 spenn og er kongefornøyd. Vanvittig god skjerm! ;-) For ikke å snakke om touchscreen og fulltastatur. Pluss alle artige programmer man kan bruke for å skreddersy Windowsmobiler med!! Endret 12. mai 2009 av Wolf2 Lenke til kommentar
Mobilla Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg burde nok vært noe mer tålmodig, men da Nokiaen min rett og slett virkelig takka for seg ble det litt "løp og kjøp." Havnet til slutt på en HTC S740. Kanskje ikke den heftigste skjermen, men det holder. Siden jeg ser dårlig kan touch-skjermer bli kronglete fordi jeg må stå med en lupe i ene hånda, og betjene hele dingsen med andre. Man klarer ikke bruke noe helt avslappet da, så jeg gikk for en med fysisk tastatur av begge typer. Har hatt den i aktiv bruk i et par dager, og har ikke vært misfornøyd ennå. Ikke noen batterikonge ser det ut til, men det holder. Det er lettere å betjene noe med taster mens man bruker lupe, fordi man kjenner hvor man trykker. Enkelt og greit. qwery-tastaturet krever litt trening, men jeg begynner allerede å få et system på det også. Kikket på Xperia, men likte ikke qwery-tastaturet på den. Var så små taster, og det var vansklig å se hva som sto på de. Jeg har jo ikke utnyttet hele telefonens potensiale og satt meg inn i alt ennå, men det blir gøy. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Overraskende valg, men en interessant modell med gode styrker. Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå