eylan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei, Vi er et par studenter som holder på å sette opp en nettbutikk for salg av PC-er og elektronikk. Jeg fikk høre av en bruker på forumet her at dette var et sted det var greit å be om tilbakemeldinger vedrørende siden. Nettsiden er www.studrab.no Mitt spørsmål til dere er: Kunne du handlet her og hvorfor/hvorfor ikke? Dersom jeg bryter noen policier ved å legge ut dette, så får moderator ta kontakt. Håper på konstruktive tilbakemeldinger på brukeropplevelse, og hva som kan gjøres bedre/anderledes. Daniel Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fantastisk! Ett av de bedre jeg har sett... Nå har ikke jeg kunnskap til å gå i dybden... men førsteinntrykket var ryddig, oversiktilig og proffesjonelt. Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å bestille noe derfra. Bortsett fra det at det faktisk finnes en haug av konkurrenter da. Jeg synes faktisk at denne siden var mer oversiktlig enn de fleste kjente nettbutikker jeg har sett. Så rent estetisk så synes jeg den var veldig bra. Gratulerer! Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 1: Sideskroll på 1024*768 med taskbar på siden 2: Get favicon 3: Title er ikke like beskrivende som den kunne vært. "Velkommen" er unødvendig. 4: Gjør hele taben klikkbar Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå er vel selve websiden standard template? Lenke til kommentar
eylan Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 1: Sideskroll på 1024*768 med taskbar på siden2: Get favicon 3: Title er ikke like beskrivende som den kunne vært. "Velkommen" er unødvendig. 4: Gjør hele taben klikkbar Hei, Takk for tilbakemelding. Kan du gi et eksempel på hva du mener med punkt 1? Punkt 2, snakker du om et ikon for å legge siden som bokmerke/favoritter? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kan du gi et eksempel på hva du mener med punkt 1?Punkt 2, snakker du om et ikon for å legge siden som bokmerke/favoritter? 1: Hovedsiden er et godt eksempel ^^. Okai, de fleste har taskbaren sin på bunnen (i Windowns med startbar og tasktray osv.), men en hel del har den på siden av skjermen (noe som gir 256 piksler ekstra skjermplass pr. vertikale rad, og generelt er hyggelig og oversiktlig). 2: Jeppsifikator Lenke til kommentar
janingar Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Syns den var veldig fin ryddig og pent oppsett. Dersom dere leverer like billig/billigere enn konkurrentene og har god service tror jeg dere kan gjøre det godt. Lenke til kommentar
Studrab Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nå har siden vært operativ i litt under et år. Takk for gode innspill i denne tråden. Er det noe mer vi kan forbedre på siden? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Siden har et ryddig og oversiktlig utseende. Den er mistenkelig lik komplett.no. Når det er sagt så har jeg desverre ikke mye ros å komme med når det gjelder koding. Koden deres er utdatert og veldig få benytter seg av tabeller til annet en visning av data. Jeg kan ikke fordra tabeller til design, da jeg har utrolig mye dårlig erfaring med det. CSS er så utrolig mye bedre, lettere, fleksibelt og har en ryddig struktur. Edit: Savner også litt padding på første kolonne med produkter. Endret 16. april 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Validator: 24 Errors, 11 warning(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå