Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei! Er det noen som vet om andre norske alternativer til http://www.game-on.no/webshop/shootnctarge...x18-p-1244.html ? Tenker på akkurat samme type form. Viktig at det er en nettbutikk i Norge, som selger til privatpersoner. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er det litt sånn politisk ukorekt å skyte på menneskesiluetter i Norge... Men er du på jakt etter approberte skyteskiver til trening og konkuranse? Eller blinker til morroskyting/hobbyskyting? Er det det første har de aller fleste sportsbutikker i landet slikt inne, er det det andre er vel det beste og billigste å ta 5 minutter i paint å kjøre ut ønsket anntall på printeren. Printer du på det tykkeste papiret printeren klarer blir det minst like bra som kjøpeblinker. Lapper (svarte og hvite papirtapebiter) har også de fleste sportsforetninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Ok, det er til hobbyskyting. Så de fleste har det inne, men hva skal jeg søke på? Fant ikke noe på menneske siluett. Og prisen, er det normalt å betale 120 kroner for EN slik? Vanlige små skyte skiver koster jo 50 øre stykk her. Har desverre ikke stor nok printer heller. Endret 13. mai 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 [...]Så de fleste har det inne, men hva skal jeg søke på? Fant ikke noe på menneske siluett. Og prisen, er det normalt å betale 120 kroner for EN slik?[...] Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig, men "menneskesiluett" får du ikke i Norge (ikke ulovlig, men få/ingen som vil selge sånt) nærmeste du kommer er IPSC-skiver. Skal du ha noe annet må det nesten lages selv. Angående prisen var det sist jeg kjøpte noe sånn 15-20 kr stykket for "helfigur" i litt halvtykk papp. Den til 120,- er antakelig i ett eller annet spesialmateriale slik at treff synes bedre (blir ikke bare hull men en stor gul/orange "klatt" der du treffer) sånn at du slipper å gå fram til skiven(e) hver gang du skal se treffene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ok, så da vil Game-on være det nermeste jeg kommer? Blir vel dyrt å bestille fra USA, regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå