Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blue Screen når jeg spiller WoW(Akkurat formatert)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ett stort problem med PC'n min. Jeg får blue screen så og si hver gang jeg spiller World of Warcraft. Dette skjedde nesten aldri før. Jeg har formatert PC'n og det skjer fortsatt. Prossessor ligger på fra 40%-70% i bruk og minnet er på 40%-60%.

Spesifikasjonene er her:

Skjermkort: HIS Radeon HD 4670 1GB GDDR3

Hovedkort: Asus M2N-E SLI

Minne: 3GB RAM (Crucial DDR2 BallistiX PC6400 1024MB CL4 / Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4)

Prossessor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2

Strømforsyning: Hiper Type-R 580W

Jeg har de helt nyeste driverne til alt av hardware't mitt. Synes dette er meget irriterende og rart, når det aldri skjedde før...

Hvorfor får jeg det samme problemet etter at jeg har formatert? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å forhindre at dette skjer igjen?

På forhånd; takk!

Endret av Cadesius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Kan du prøve og "fremkalle" bluescreenen en gang til? Også kikke etter et nummer som er nesten som 0x00000A5 eller noe lignende også poste det her? :)

Skal gjøre det neste gangen jeg får blue screenen.

Hvor på skjermen skal nummeret stå? Blue screenen restarter maskinen ganske fort.

Lenke til kommentar

Hvis PCen din restarter hver gang du får bluescreen, høyreklikk på Min Datamaskin, Egenskaper, Avansert konfigurasjon av systemet. Klikk så på den nederste konfigurasjonskanppen og fjern haken ved automatisk restart helt nederst på den siden. Sorry hvis jeg ikke kan gi deg bedre veiledning, har spansk OS jeg da. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...